Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [ 4308 ]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Taylor Swift - Crazier  - AKOR
yorumlarınızı bekliyorum:)


AthenaKolik - 9.12.2011 18:44:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Birgün Özlersin  - AKOR
Abi Adam Bize Şarkı Akoru Çıkartıyo Daha şarkını sözlerini duyamıyo aanlayamıyo arkoru nasıl anlıyacak :D :P


sondarbe40 - 9.12.2011 18:42:57

Demolar - Fatih - Hoşçakal (Emre Aydın)
tek kelimeyle süper...


ghost_king11 - 9.12.2011 18:42:23

ses gelmiyo galiba__??


ghost_king11 - 9.12.2011 18:36:13

galiba parçamın sesi gelmiyo??


ghost_king11 - 9.12.2011 18:35:50

Demolar - alex-aşk senin adın
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde 3-GeN yazmıştı:
29 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
gitarın sesi ön planda kalmış diyebilirim,patlamış daha çok gitar sesi...
sesin güzel daha iyisini yapabilirsin benim görüşüm....başarılar dilerim..
biraz geç oldu cewap yazmakta ama ....sağol yorumun için bilgisayarın kendi ses kayıt programı olduğu için öyle....normalde daha farklı emin ol buna...
doğrudur tabi.başarılar dilerim


emrektunca - 9.12.2011 18:30:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Karmate - Nayino  - AKOR
Arpej pimam olacak


Cowu - 9.12.2011 18:27:14

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde bariscapt yazmıştı:
guzel olmus emre tebrikler
teşekkürler barış abi sagol


emrektunca - 9.12.2011 18:26:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Katy Perry - Hot N Cold  - AKOR
çok güzel teşekkürler:)


AthenaKolik - 9.12.2011 18:25:55

Anketler - Hangi akorun sesini beğeniyorsunuz?
27 Aralık 2010 Pazartesi tarihinde axis3ytan yazmıştı:
çoğu kişinin neyin sesini sevdiği ortaya çıktı bu anket sayesinde.. :D:D:D:D
:D içiniz fesat yaa :D


AthenaKolik - 9.12.2011 18:22:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Yaralı Sevdam  - AKOR
em ler yanlis, gerisi güzel


Ismail.Örün - 9.12.2011 18:19:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme  ver 3 - AKOR
arkadaşlar neresi güzel bunu gözünüzü seviyim ya hiçmi kulak yok emeğine sağlık yinede


grup_yorum - 9.12.2011 17:15:13

Sayfalar:  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [ 4308 ]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315] 

Anket
Boramzm soruyor:
Duman mı ? Teoman mı ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.