09 Aralık 2011 Cuma tarihinde ŞeßnemM yazmıştı: Çok iyidi :) Tab'ını yayınlaman mümkün mü ?
ben kulaktan dolma olarak yaptım tab okumadım ama sanırım benim çaldığımın aynısı yada benzeri burada var http://www.akormerkezi.com/slash-godfather-theme-tab_sarki-pjvnfn.html
Ben çok beğendim.Adı üzerinde amatör müzik.Hatalar illa olacaktır,Önemli olan bu hataları düzeltmektir.Bence çok ciddi hata yapmamışsın.Belli yerlerde sıkıntılar var bunların üzerinde durursan başarı gelecektir :)