Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [ 4303 ]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
saolasın.


gitaristt38 - 10.12.2011 11:38:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Gesi Bağları  - BASS TAB
skandal ya bass 4 telli deilmiydi hadi klasik olsa onda bile bişe çıkmıo


cREC - 10.12.2011 11:30:59

yorumlar için teşekkür ederim :)


ariza35 - 10.12.2011 11:27:12

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
Güzel. laptop unun markası ne bu arada ?


dont_look_at_me - 10.12.2011 10:27:12

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
güzel olmuş tebrikler


MrYm! - 10.12.2011 10:21:01

Demolar - Suat Seçkin - The Godfather Theme Denem Solo
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde ŞeßnemM yazmıştı:
Çok iyidi :)
Tab'ını yayınlaman mümkün mü ?
ben kulaktan dolma olarak yaptım tab okumadım ama sanırım benim çaldığımın aynısı yada benzeri burada var
http://www.akormerkezi.com/slash-godfather-theme-tab_sarki-pjvnfn.html

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)


Seckins - 10.12.2011 07:29:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
F yerine C olmalı


Mamoş - 10.12.2011 05:11:27

Ben çok beğendim.Adı üzerinde amatör müzik.Hatalar illa olacaktır,Önemli olan bu hataları düzeltmektir.Bence çok ciddi hata yapmamışsın.Belli yerlerde sıkıntılar var bunların üzerinde durursan başarı gelecektir :)


emreaslanturk - 10.12.2011 02:46:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - İstanbul  - AKOR
SÖZLER Bİ KERE YANLIŞ YAZILI KARDEŞİM DÜZELT ŞUNLARI ...


kambucca - 10.12.2011 01:40:48

Demolar - Yavuz Çetin-Herşey Biter
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde robhalford yazmıştı:
çok güzel olmuş
teşekkür ederim begenmene sevindim :)


emrektunca - 10.12.2011 01:02:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Olsun  ver 2 - TAB
ritim atarken arkada çalan solo


TRikimaru - 10.12.2011 00:16:54

Demolar - sevdan bir ateş
saolasın kardeşim ses bakma sen:D o ses kargada da var gitar sağlam değil elimde kalıcak birazdan:)


beydama - 9.12.2011 23:52:23

Sayfalar:  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [ 4303 ]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310] 

Anket
melekyağız soruyor:
Umut Kaya'nın en iyi cover şarkısı







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.