Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [ 4299 ]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306] 
Demolar - MODEL DEĞMESİN ELLERİMİZ
mükemmel ötesi...


akorgitar - 10.12.2011 19:08:25

Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde akorgitar yazmıştı:
bu neee çokkkk güzellllllll !!!!!!!
Teşekkürlerr.. bu kadar Beğenildiğine sevindm :)


Si41 - 10.12.2011 19:05:41

Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
bu neee çokkkk güzellllllll !!!!!!!


akorgitar - 10.12.2011 19:02:38

Demolar - Snn-Emanet..
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde freedom593 yazmıştı:
cok güzel ağzına saglık:)
Teşekkrler saolasn :)


Si41 - 10.12.2011 19:00:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Aşk Beni Yorar  - TAB
18 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde trockya) yazmıştı:
Selamlar arkadaşlar,ben tap okumayı sırasıyla örenmiştim yan, --0-1-3-1-0 bu tabların altında tab varsa arasına yazılırdı yani tam altına değil örneyin
h---0---1--3--1--0------0---1—3--1------0----0---1--3--1--0-----0---1--0--1--0----------
G---0---------------------0-----------------------2--------------------2-----------------------
D---2---------------------0-----------------------2--------------------3-----------------------
A---2---------------------2-----------------------0--------------------3-----------------------
E---0---------------------3

şimdi demek istediği altaki 0 2 3 gibi tabları ne zaman calıcaz? yardımcı olursanız sevinirm şimdiden T.edrm
bunları aynı anda çalıcaksın .


HeLLmeT - 10.12.2011 18:56:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Aşk-ı Kıyamet  - AKOR
" Bak haykırışlarım " derken de bi hata var


beginnergitarcı - 10.12.2011 18:52:24

telaffuzun şaka gibi insan biraz şarkıyı dinler ingilizce bilmiyosa bile taklit eder sözcükleri


furki_turki - 10.12.2011 18:37:27

Çok güzel sölüyo galatasaray da bulduk bu adamı :)


guitarbr - 10.12.2011 18:23:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza Çiçeği  - TAB
mega süper :D


cREC - 10.12.2011 18:17:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 4 - AKOR
arpejle nasıl oluyo??


esra. - 10.12.2011 18:10:00

10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ghost_king11 yazmıştı:
ağzına sağlık güzel söylemişsin abi. :):)
teşekkür ederim ama pek sinmedi içime kendi gitarımla çalmadım bi daha yapcam:).


Li Paris Man - 10.12.2011 17:55:10

ağzına sağlık güzel söylemişsin abi. :):)


ghost_king11 - 10.12.2011 17:51:00

Sayfalar:  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [ 4299 ]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306] 

Anket
mustafa362 soruyor:
Gangman Style i Sever Misiniz ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.