|
|
Demolar - MODEL DEĞMESİN ELLERİMİZ
mükemmel ötesi...
akorgitar - 10.12.2011 19:08:25
|
Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde akorgitar yazmıştı: bu neee çokkkk güzellllllll !!!!!!! Teşekkürlerr.. bu kadar Beğenildiğine sevindm :)
Si41 - 10.12.2011 19:05:41
|
Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
bu neee çokkkk güzellllllll !!!!!!!
akorgitar - 10.12.2011 19:02:38
|
Demolar - Snn-Emanet..
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde freedom593 yazmıştı: cok güzel ağzına saglık:) Teşekkrler saolasn :)
Si41 - 10.12.2011 19:00:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Aşk Beni Yorar - TAB
18 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde trockya) yazmıştı: Selamlar arkadaşlar,ben tap okumayı sırasıyla örenmiştim yan, --0-1-3-1-0 bu tabların altında tab varsa arasına yazılırdı yani tam altına değil örneyin h---0---1--3--1--0------0---13--1------0----0---1--3--1--0-----0---1--0--1--0---------- G---0---------------------0-----------------------2--------------------2----------------------- D---2---------------------0-----------------------2--------------------3----------------------- A---2---------------------2-----------------------0--------------------3----------------------- E---0---------------------3
şimdi demek istediği altaki 0 2 3 gibi tabları ne zaman calıcaz? yardımcı olursanız sevinirm şimdiden T.edrm bunları aynı anda çalıcaksın .
HeLLmeT - 10.12.2011 18:56:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Aşk-ı Kıyamet - AKOR
" Bak haykırışlarım " derken de bi hata var
beginnergitarcı - 10.12.2011 18:52:24
|
|
telaffuzun şaka gibi insan biraz şarkıyı dinler ingilizce bilmiyosa bile taklit eder sözcükleri
furki_turki - 10.12.2011 18:37:27
|
|
Çok güzel sölüyo galatasaray da bulduk bu adamı :)
guitarbr - 10.12.2011 18:23:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza Çiçeği - TAB
mega süper :D
cREC - 10.12.2011 18:17:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça ver 4 - AKOR
arpejle nasıl oluyo??
esra. - 10.12.2011 18:10:00
|
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ghost_king11 yazmıştı: ağzına sağlık güzel söylemişsin abi. :):)
teşekkür ederim ama pek sinmedi içime kendi gitarımla çalmadım bi daha yapcam:).
Li Paris Man - 10.12.2011 17:55:10
|
ağzına sağlık güzel söylemişsin abi. :):)
ghost_king11 - 10.12.2011 17:51:00
|
|
|