Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
huuuuu çok gzl ritim ve arpej olarak ne kullandın şarkıyı çalrken???bu arada gerçekten çok gzl bravooooooooooo!!!!!!!!!!!! :D
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde furki_turki yazmıştı: telaffuzun şaka gibi insan biraz şarkıyı dinler ingilizce bilmiyosa bile taklit eder sözcükleri
yapma ya:S ingilizce gayet iyi biliyorum nerelerde pronounce hataları var nolur söyle...