Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4291]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [ 4298 ]  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
F yerine baska uyan akor varmi ??


melin hande - 10.12.2011 21:11:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
A A A Y bu ritim dogrumu ?


melin hande - 10.12.2011 21:10:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
arkadaslar bu sarkinin baska ritmi yokmu... AA - YAY bu ritimden haric??


melin hande - 10.12.2011 21:08:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Herşeyi Yak  - AKOR
berbat.


meTtalliCaa - 10.12.2011 21:02:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kupa Kızı Sinek Valesi  ver 3 - AKOR
şarkının orjinal ritmi 6/8 lik 4/4 diyenler bi oturup sindire sindire dinlemliler


mhmtkgz - 10.12.2011 20:57:33

Anketler - Grubun en önemli parçası?
Tabii ki bas gitar veya bateri olmadan grup olmaz


Kerem77 - 10.12.2011 20:56:41

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
huuuuu çok gzl ritim ve arpej olarak ne kullandın şarkıyı çalrken???bu arada gerçekten çok gzl bravooooooooooo!!!!!!!!!!!! :D


AthenaKolik - 10.12.2011 20:51:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 4 - AKOR
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esra. yazmıştı:
arpejle nasıl oluyo??
pimami


Mediterranean - 10.12.2011 20:51:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın  - AKOR
aynen katılıyorum F biraz ilerde olcak..


bonitorock - 10.12.2011 20:50:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Neşe Karaböcek - Artık Sevmeyeceğim  - TAB
gayet güzel olmuş notalar doğru ama sol teli yerine si telinde kulağa daha hoş geliyor


GiTaR KralI - 10.12.2011 19:41:30

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
Abim yapmış gene :) '' ne söylesek boş'' ellerine, ruhuna sağlık abim :)


by_chawush - 10.12.2011 19:26:44

10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde furki_turki yazmıştı:
telaffuzun şaka gibi insan biraz şarkıyı dinler ingilizce bilmiyosa bile taklit eder sözcükleri
yapma ya:S ingilizce gayet iyi biliyorum nerelerde pronounce hataları var nolur söyle...


Li Paris Man - 10.12.2011 19:26:02

Sayfalar:  [4291]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [ 4298 ]  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305] 

Anket
-gitaristemre soruyor:
fender klasik stratocaster mı yoksa ibanez gio mu ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.