Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [ 4301 ]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Mayın Tarlası  - TAB
------------5--3-1-0-1-0---------
-3-5-6----------------------3--1--
---------2-------------------------

------------6-5-3-1-0-1-0--------
-3-5-6----------------------------
---------3-------------------------

emege saygı ama 3 5 6 dan sonra aynı telde 3 basmak çok saçma bi iki ugrastım bence böyle daha iyi oldu :)


THeoDoRKaSaP - 10.12.2011 16:24:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  - TAB
aradaşlar bu tab değil dm,am diye bastıklarımızın tab gibi yazılmış hali...bu şarkıda am,dm,am,e olarak P-İ-M-A-M-İ-M-A atıyoruz...ara geçişlerde em-c akorlarını P-İ-M-A olarak atıyoruz...ama piyanonun girdiği yerleri çıkartamadım ben bir türlü


teoşebo - 10.12.2011 16:14:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Saatim Çalmadan  - TAB
çok iyi . kimse orjinallik aramıyo bi şekilde çalma peşinde :) ek olarak intro için ikinci bi gitarla tab çıkarmaya çalıstım .
e------------------------------------------------
b-10--9--12-10--10--9--10/9---------------
g------------------------------------9--9/11--


THeoDoRKaSaP - 10.12.2011 16:13:04

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
alt yapı çok güzel olmuş gene abi ama ses de titremeler var gibi geldi başarılar:).


Li Paris Man - 10.12.2011 15:56:47

Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
huzur verici bir yorum tebrik ederim ;)


eraytalay - 10.12.2011 15:49:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  - TAB
çok güzel ama bazı notalar fazla :)


aysnrtmr - 10.12.2011 15:43:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
az bucuk caldım galba


Apymount - 10.12.2011 15:30:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Unut Beni  - AKOR
kardeş süper olmuşşş eline yüreğine sağlık


uFuK93 - 10.12.2011 15:30:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Akın - Seviyorum Seni  - AKOR
ya ben çalamıyorum nasıl yapıyosunuz siz :(


Apymount - 10.12.2011 15:16:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Mabel Matiz - Kül Hece  - AKOR
Çok iyi bi şarkı ya .) kapom yok ama .(


C_S - 10.12.2011 14:50:25

Demolar - Snn-Emanet..
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
güzel olmuş sesinize sağlık;)
teşekkrler..


Si41 - 10.12.2011 14:28:25

Demolar - Snn-Emanet..
güzel olmuş sesinize sağlık;)


sessiztranzpoze - 10.12.2011 14:26:17

Sayfalar:  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [ 4301 ]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308] 

Anket
CeKinTr soruyor:
Gitar Çalalı 3 Sene Oldu Sizce Sololara Başlamalı mıyım ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.