emrektunca - 11.12.2011 13:51:21
06 Ağustos 2011 Cumartesi tarihinde AbdurrahmanCLK yazmıştı:Akorlar Doğru Dostum Eline Sağlık :)Dostum Pro'lar için Söylüyorum Eğer Kulak Varsa Sizde Ritim Çift Aksaktır .çift Aksak >> a - a - a - BEKLE - y - y - A - Y - A - Y - A - Y
IKILEM - 11.12.2011 13:50:04
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde zaza1207 yazmıştı:berbat olmuş dostum
polo95 - 11.12.2011 13:49:48
zeynep1991 - 11.12.2011 13:41:45
zeynep1991 - 11.12.2011 13:37:26
HeLLmeT - 11.12.2011 13:36:49
cccepccc - 11.12.2011 13:14:42
Lechery - 11.12.2011 12:56:39
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:cok guzel olmus guzel sarkıdır.bende yapmıstım bu sarkıyı :) tebrikler.
hakanhacki - 11.12.2011 12:40:51
edyy_1907 - 11.12.2011 11:52:17
clask - 11.12.2011 11:45:19
Greenday54 - 11.12.2011 11:06:23