|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Ama Sen Varsın - AKOR
19 Ağustos 2011 Cuma tarihinde deniz3344 yazmıştı: ritmi ney ?
4 4
gokhanyapar_ - 11.12.2011 21:07:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Üşürken - AKOR
Emeğine sağlık hocam :)
gitarist_ömer10 - 11.12.2011 20:59:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Ama Aşkım Yok - AKOR
güzel güzel. yanlış diyenlerin kulağına gitarı sokasım geliyor
gokhanyapar_ - 11.12.2011 20:56:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Derya - AKOR
oha b# yazmış. öyle bir akor yokki :D
gokhanyapar_ - 11.12.2011 20:44:28
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde ghost_king11 yazmıştı: bu kendi gitarınla mı abi?? :))) evet:).
Li Paris Man - 11.12.2011 20:39:49
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: harika yorum tebrikler. çok teşekkürler abi:). evet:).
Li Paris Man - 11.12.2011 20:39:29
|
Demolar - Papatya (Teoman)
Çok güzel söylemişsin :) Yaşın kaç çok merak ettim
shadowprince34 - 11.12.2011 20:38:53
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: harika yorum tebrikler. çok teşekkürler abi:). evet:).
Li Paris Man - 11.12.2011 20:37:54
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı: sesin güzelliğine mikrofon yetişemiyo ki :) Harika olmuş eray ağzına sağlık hahaha eyvallah kardeşim çok sağolasın :))
eraytalay - 11.12.2011 20:37:47
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: harika yorum tebrikler. çok teşekkürler abi:).
Li Paris Man - 11.12.2011 20:37:44
|
|
bu kendi gitarınla mı abi?? :)))
ghost_king11 - 11.12.2011 20:24:42
|
sesin güzelliğine mikrofon yetişemiyo ki :) Harika olmuş eray ağzına sağlık
Erdi_256 - 11.12.2011 20:24:07
|
|
|