Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [ 4306 ]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313] 
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
hoş :) lakin bi akustik gitar almalısın


robhalford - 9.12.2011 20:26:28

Demolar - pinhani-unutuldular
AŞIRI İYİİİİ


boooom - 9.12.2011 20:20:11

18 Kasım 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
güzel ve başarılı;)
saolasın :)


robhalford - 9.12.2011 20:18:31

Demolar - Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone
hafız güzel olmuş eline sağlık simple man i de bekliyorum :)


robhalford - 9.12.2011 20:15:20

Demolar - MODEL DEĞMESİN ELLERİMİZ
MÜTHİŞ


boooom - 9.12.2011 20:15:05

Demolar - Teoman-O
sağol yine de.biliyorum çalışmam gerektiğini..


grup kafa - 9.12.2011 20:14:56

Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
arkadaşlar cahilliğime verin ben kapatma nedir onu bile bilmiyorum.çok amatörüm :)


grup kafa - 9.12.2011 20:14:11

Demolar - Teoman-kupa kızı ve sinek valesi
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde beydama yazmıştı:
Grup demişsin ama tek çalıyorsun bence bir grup olabilmesi için en az bir gitarında solo alması lazım çünkü grup demek gitarla çalıp söylemek değildir grup 2 kişiden oluşur buna solist dahildir ama bu ıkapatmalar hiç uymamış bu şarkıya daha çok boğmuş şarkıyı:)
grubumuz 2 kişiden oluşuyodu ama ne yazık ki ayrılmak zorunda kaldık :) o kadar da önemsediğim bişey değil.grubu takma kafana şarkı nasıl olmuş o önemli :)


grup kafa - 9.12.2011 20:13:02

Demolar - pilli bebek fotoğraf (behzat ç)
eyvallah emre saol katılıyorum daha iyi olmalıydı 2.sesler ...


gitarcı melih - 9.12.2011 20:12:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Elveda Meyhaneci  - AKOR
bence tamamen yanlış ilk sekizlikte kullanılan akorların sadece ilk 3ü doğru bu arada parça 4\2 veya 9\8 değil 8\8liktir(ağır aksak Türk aksağı denilir) düm teek tek düm tek olarak atılabilir.yani aşağı(düm) yukarı yukarı(teek tek) aşağı yukarı(düm tek)


caq0 - 9.12.2011 20:11:55

Anketler - Mettalica Grubunun En Önemli Üyesi Sizce Kim ?
20 Ağustos 2011 Cumartesi tarihinde paintitblack yazmıştı:
ilk önce ismini dogru yazmalı sonra cliff burtonu tanımalı sonra kronolojik sırada albümleri ve onu yaratan isimler tanınmalı sonra derine inip bob rock faciası ve sonrası dave mustaine in kovulması ve sonrasında megadeth i kurması arastırılmalı falan filan.. sen boşver ya.. git gökhan türkmen filan dinle herkez gibi..
helal :)


robhalford - 9.12.2011 20:11:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere  - AKOR
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde AdiosSs yazmıştı:
am
ben sana nerden tutuldum
em
göz göre göre nasıl duruldum
fm
sağ elimi solumla avuttum
gm fm
boş yere boş yere


bu şekilde bana daha uygun kapo 8de
sen neyin kafasındasın kardeş


quiTaRHeRo - 9.12.2011 19:59:56

Sayfalar:  [4299]  [4300]  [4301]  [4302]  [4303]  [4304]  [4305]  [ 4306 ]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313] 

Anket
emre14 soruyor:
Takamine Akustikleri Nasıl Buluyorsunuz ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.