Demolar - pilli bebek fotoğraf (behzat ç)
2. sesler olmasa bence daha iyi olurmus ya da 2. sesler daha farklı olsa... onun harici bence güzel olmuş başarılar...
Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Nasıl Unuturum Seni ver 2 - AKOR
Akorlar doğru olmuş eline sağlık ama eklemeler yapılabilir çalarken zaten eksik akorları anlayacaksınız başka akorlar karıştırmadan aynı tondan eklemelerle daha iyi oluyor..
08 Aralık 2011 Perşembe tarihinde crazy5592 yazmıştı:
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
22 Nisan 2011 Cuma tarihinde crazy5592 yazmıştı: kapo 2 de çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
kapo 2 ne demek ben biraz acemiyimde kusura bakmayın :D
kardeş kapo mandal gibi bi alettir. tellerin üstünden tutturulur sesin inceltilmesini sağlar. kopo kullanmadan barelide basabilrsin ama zordur kapo kolaylaşırır. mesela kapo2 demek 2 perdeyi tamamen kapat , 2.perdeyi 0.perde gibi düşün demektir.yani bm basmak kapo2 de am basmaktır. bilmem anlatabildimmi.