Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310]  [ 4311 ]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318] 
Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
08 Aralık 2011 Perşembe tarihinde gitaristt38 yazmıştı:
güzel olmuş kardeşim.
eyvallah teşekkür ederim :)


Seckins - 9.12.2011 03:24:59

Demolar - pilli bebek fotoğraf (behzat ç)
2. sesler olmasa bence daha iyi olurmus ya da 2. sesler daha farklı olsa...
onun harici bence güzel olmuş başarılar...


emrektunca - 9.12.2011 02:13:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Nasıl Unuturum Seni  ver 2 - AKOR
Akorlar doğru olmuş eline sağlık ama eklemeler yapılabilir çalarken zaten eksik akorları anlayacaksınız başka akorlar karıştırmadan aynı tondan eklemelerle daha iyi oluyor..


melodimin sesi - 9.12.2011 01:25:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittigin Yere  ver 2 - AKOR
F Dm Em
Götür beni gittiğin yere

bu şekilde çalıyorum ben akorlar güzel isteyen bu şekilde ekleme yapabilir ...


melodimin sesi - 9.12.2011 01:18:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Akın - Ey Hayat  - AKOR
bravo


Si.BeMoL - 9.12.2011 00:57:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
08 Aralık 2011 Perşembe tarihinde crazy5592 yazmıştı:
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
22 Nisan 2011 Cuma tarihinde crazy5592 yazmıştı:
kapo 2 de çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
kapo 2 ne demek ben biraz acemiyimde kusura bakmayın :D
kardeş kapo mandal gibi bi alettir. tellerin üstünden tutturulur sesin inceltilmesini sağlar. kopo kullanmadan barelide basabilrsin ama zordur kapo kolaylaşırır. mesela kapo2 demek 2 perdeyi tamamen kapat , 2.perdeyi 0.perde gibi düşün demektir.yani bm basmak kapo2 de am basmaktır. bilmem anlatabildimmi.
saol kardeş gayet iyi anlatmışsın teşekkürler


GiTaR KralI - 9.12.2011 00:22:27

Demolar - sezen aksu-küçüğüm(semra)
ses rengini ben de çok beğendim başarılar ;)


eraytalay - 8.12.2011 23:30:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem  ver 5 - AKOR
Ben ritmleri arpeji fln kafamdan uyduruyom çom güzel oluyo

A - Y - SUS - A-Y-A-Y


muscan07 - 8.12.2011 22:09:16

teşekkürler arkadaşlar..))


karacabekir - 8.12.2011 21:53:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım  - AKOR
saolasın


gitaristt38 - 8.12.2011 21:27:34

Demolar - Suat Seçkin - Uzun İnce Bir Yoldayım (Altyapı:bariscapt)
güzel olmuş kardeşim.


gitaristt38 - 8.12.2011 21:11:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Mutlu Olmak İçin  ver 2 - AKOR
0 em2
0
0
4
2
0


freezy_brs - 8.12.2011 21:06:45

Sayfalar:  [4304]  [4305]  [4306]  [4307]  [4308]  [4309]  [4310]  [ 4311 ]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318] 

Anket
Cdeat soruyor:
Jay Turser JTA444 elektro akustiğe takamine klasik tel takılsa iyi olurmu ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.