Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [ 4317 ]  [4318]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ege - Yaz Aşkım  - AKOR
Arkadaşlar öncelikle şunu bildirim olmamış diyen arkadaşlar yada berbat alakası yok diyenler sanırım gitarı sadece ritim atıp söyleyen kişiler bu yorumu yapabilir asıl can alıcı nokta TRANSPOZE de bitiyor Am tonu em tonuna transpoze edilmiş hali yani 3 tam 1 yarım ses pesleştirilmiş şarkı orjinal akorlardır isteyen Am den çalar isteyen Gm den çalar transpoze eder herkez ege gibi söyleyemez onu unutmayalım ...TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIM İÇİN


melodimin sesi - 7.12.2011 16:07:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Birgün Özlersin  ver 2 - AKOR
Ritmi Yazıorum :)

A AY AY AYAYA AYAYA A=aşagı Y=yukarı


Not:2. AY yerine YA kullanılabilir.2. AYAYA yerine YAYAY olabilir.


DipNot:Denemedim Gitarın kel koptu ama büyük ihtimal böyle olmalı...


IKILEM - 7.12.2011 16:05:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Ege - Hasret  - AKOR
şarkının tonu doğru fakat şarkıya asıl tat veren akorlar eksik
F G F G C
Güneş solgun gündüz gece içimde sen bir bilmece ızdırabı heceliyor

Gibi nakarat kısmında da eksikler var üzerinde çalışın


melodimin sesi - 7.12.2011 16:03:26

Anketler - Türkiye'nin en iyi grubu hangisi?
ATHENA<3


AthenaKolik - 7.12.2011 15:41:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Fırtına  ver 2 - AKOR
Arkadaşlar yanlıslık olmus sanırım.
C#m Değil 'Dm' olacak orası.
editörler düzeltirse sevinirim.


can.akci - 7.12.2011 15:37:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Erdem Yener - Belki  ver 2 - AKOR
ya ritimi nedir bunun :)


esfacan - 7.12.2011 15:32:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Kutsi - Doğum Günü  - AKOR
ritim??ve arpej?? yardım ederseniz sevinirim


kartal- - 7.12.2011 15:30:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Duman Duman  ver 5 - AKOR
ritmi nedir?


acemigitarist2 - 7.12.2011 15:22:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Duman Duman  ver 3 - AKOR
ritmi nedir acaba


acemigitarist2 - 7.12.2011 15:22:10

Anketler - Sizce bi kızın eline gitar yakısır mı ?
çalan çalar biçok iyi gitar çalan bayan şarkıcı var buna aslaa ve hayır diyenler bence şebnem ferah ı hiç gitar çalarken görmemiş


gold_girl - 7.12.2011 14:49:07

Anketler - Lady Gaga'nın Hangi şarkısı daha iyi?
02 Ekim 2011 Pazar tarihinde teriyaki yazmıştı:
25 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde shinma yazmıştı:
29 Ocak 2011 Cumartesi tarihinde RETARD yazmıştı:
papopa pokir feys papupo kir feyz cok hizli soyleyince musti reyz oluyo aman dikkat.
ulan o kadın değil ki!! erkek!!
bencedee
aynen


gold_girl - 7.12.2011 14:46:25

Anketler - Lady Gaga'nın Hangi şarkısı daha iyi?
ayrıca duyduuma göre kendisi topmuş


gold_girl - 7.12.2011 14:46:04

Sayfalar:  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [ 4317 ]  [4318]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324] 

Anket
guitar hero 3 soruyor:
En Sevdiğiniz Akor Hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.