|
|
Demolar - Model-Pembe Mezarlık
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Istambul yazmıştı: Super, benim cok hosuma gitdi, tesekkurler///// ben teşekkür ederim begenmene sevindim :)
emrektunca - 5.12.2011 23:35:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Eskiden Olsa - AKOR
ama iyi onun dışında hoş ;)
ValenciaCg180 - 5.12.2011 23:32:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Eskiden Olsa - AKOR
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde ValenciaCg180 yazmıştı: Dm ne alaka orda :/ Dm yanlış yazmışım
pashaa57 - 5.12.2011 23:31:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Bu Aşkın Katili Sensin - AKOR
Fm Dur dedim, döndün. Cm Seni yolda gördüğüm o gün ne güzel gündü Fm Öyle büyük sevdim ki Cm Yürek böyle karlı dağı ilk kez gördü Fm Cm Dalmışım gözlerine, uyumuşum sözlerinle
Yazık, kısa sürdü
Cm7 Bu aşkın katili sensin Fm Teslim ol, suçlusu sensin Bb/A# G# Bir sen var senin içinde off Fm Cm7 Hem bıçak, hem yara sensin
* Bb/A# 6.perdeden G basılacak.
bu şekilde olması lazım. ikinci tekrarda Bb/A# yok
ValenciaCg180 - 5.12.2011 23:25:01
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba......
Barış abi ben 14 yaşındayım daha valla ilerde senin gibi olmak istiyom çok fazlasın ya :D
mikaraqua - 5.12.2011 23:05:28
|
|
sungha jung çalıyor evet ama bunu değil bu sadece bir cover arkadaşlar aynısını yapabilmekte gerçekten zor bozulacak bir durum yok kaydın üstüne yapılmış bir kayıtta değil sadece emek teşekkürler yorumlarınız için
stnger - 5.12.2011 23:02:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Bu Aşkın Katili Sensin - AKOR
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde ValenciaCg180 yazmıştı: yanlış olmuş. amk benim yolladığım doğruydu yayınlamıyorlar :/ Fm ile başlayacak Kardeşim fettahın akorlarını çıkarttıysan eğer mesaj olarak banada atabilirmisin şimdiden teşekkürler
KıRıK_KaLeM_56 - 5.12.2011 22:52:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Eskiden Olsa - AKOR
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde ValenciaCg180 yazmıştı: Dm ne alaka orda :/ Aynen kardeşim bende ona yorum yapcaktım tamda :)
KıRıK_KaLeM_56 - 5.12.2011 22:49:11
|
|
herkese çoooooooooooooook teşekkür ederim (:
eraytalay - 5.12.2011 22:00:32
|
Demolar - ajda pekkan - bambaşka biri
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde nlgn6 yazmıştı: harikaaaa :) teşekkürlerrrr (:
karanlikdusler - 5.12.2011 21:31:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Mavi - AKOR
Am C An olur dalgalanır dert yanarım gökyüzüne Em D An olur çırpınır sen geçerken yüreğim Am B7 An olur rüzgara uyar yıkar geçerim C Geleceksen sabah erken gel G D Sabahları durgunum güzelim...
Doğrusu bu olacak.
Kintama - 5.12.2011 20:42:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Günün Birinde - AKOR
sadece eksik var bi kaç tane o kadar eğerki cok usta olsaydınız zaten gelip buradan calmazdınız kendiniz cıkarırdınız.dooğru akorlar sadece 1-2 eksik var bi zahmet onlarıda kendiniz bulun
bettacı - 5.12.2011 20:38:57
|
|
|