Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [4326]  [4327]  [ 4328 ]  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Demet Akalın - Tam 7 Yıl Oldu  - AKOR
Bm Em
Anladım ki bugün tam yedi yıl oldu
C
Tenim seni yeni unuttu
D G
Bu sabah uyandım ilk defa rüyamda yoktun
C Am
En sevdiğim dostlar bugün toplanmışlar
Bm C Am Bm
Ellerinde çiçeklerle başarını kutlar


Snuff - 4.12.2011 21:32:54

Dostum ritm yanlış ayrıca sarhoş gibi olma.Her ne kadar filmde Halil Sezai bu şarkıyı sarhoş olarak ağır ritmde söylese de bu şarkı biraz daha hızlı söyleniyor.http://www.youtube.com/watch?v=JBCoghXH46U bu linke bi bak


Mediterranean - 4.12.2011 20:59:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Duydun Mu  ver 3 - AKOR
Fm yanlış F#m olucak.


musoo - 4.12.2011 20:39:33

Demolar - Aykut Gündoğdu - Bu ara ihtiyacım var sana
akorları yanlş basıyorsun ya da basamıyorsun dostum biraz daha çalışsan daha iyi olur diye düşünüyorum .. eline sağlık ..


karanlikdusler - 4.12.2011 20:15:59

Demolar - benim hala umudum var
çoook güzel olmuş sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık ..


sessiztranzpoze - 4.12.2011 20:14:05

Demolar - teoman istanbulda sonbahar yüksek kalite
güzel olmuş , gitarınıza sağlık..


sessiztranzpoze - 4.12.2011 20:12:51

Demolar - Duman-En güzel günüm gecem
arkadaşlar önemli olan hızlı çalmak değil düzgün çalmaktır iyi niyetle elinizden geleni yapmıssınız ama daha fazla prova yapmanız gerekiyor . solo sırasında ritm değişmeli mesela atlamışşınız lead melodide arada karambole giden yerler var çalışmaya devam


Melko - 4.12.2011 19:53:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - Yanima Gel  - AKOR
ritim ?


beyzanrr - 4.12.2011 19:31:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yanıbaşımdan  ver 6 - TAB
Gercekten uyumlu ilk tabınmış bide valla helal olsun eline saglık


HeyArnold - 4.12.2011 19:25:20

10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde esimra yazmıştı:
dilossss cok guzel.......
teşekkür edeerim:))))


dil@@ - 4.12.2011 19:24:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Red Hot Chili Peppers - Otherside  - TAB
beğendim zaten şarkıda fazla zor değil :)


simsekonur - 4.12.2011 18:52:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Enter Sandman  - TAB
zaten elektroya yeni başladığım için çalamıyorum o yüzden copy paste olması önemli değil benim için :))


simsekonur - 4.12.2011 18:44:32

Sayfalar:  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [4326]  [4327]  [ 4328 ]  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333]  [4334]  [4335] 

Anket
aLcoLiq soruyor:
Gitar çalmaya başlarken en çok hangi tarzda çalmak istiyordunuz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.