Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [ 4326 ]  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Söz Ver  - AKOR
ya arkadaşar ben gitara yeni başladım bi sorunum var şarkının 4/4 lük 4/3 lük fln oldugunu nasıl anlıyosunuz bulamadım bi türlü çalma şekli nasıl bulamadım bi türlü yardımcı olabilir misiniz ?


sehzade57 - 5.12.2011 14:10:14

Demolar - mehmet - kurşun
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde esrana yazmıştı:
tek kalime harikaaaa
teşekkür ederim


MFM - 5.12.2011 13:35:00

05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
tab doğru ama biraz daha kasmalısın;)
Hocam zaten çalmak için kendimi çok kasıyorum :))

Yani hızlı mı çalmam lazım izah edersen sevinirim...


smert62 - 5.12.2011 12:59:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Arada değişik yorumlar da oluyor ancak ben hatanın nerede olduğunu söylemeyene yanıt vermiyorum zaten. Umarım bu şarkıyı bol bol çalıp söyleyip demleniyorsunuzdur.


ustegnah - 5.12.2011 12:48:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Bir Varmış Bir Yokmuş  - AKOR
Haklısınız arkadaşlar. Aslında akorlar basit ancak transpoze ederken aceleye getirdiğimden transpozeli ve orjinal hâlleri karışmış.


ustegnah - 5.12.2011 12:45:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Red Hot Chili Peppers - Californication  - TAB
arkadaşlar alıntıdır fakat alıntı olmasındaki problem nedir anlayamadım sonuçta amaç işinizin görülmesidir..ayrıca bazı teknikleri anyamayan arkaşlar var google diye birşey var bildiğiniz üzere oradan araştırıp yeterli bilgiyi edinebilirsiniz üşenmezseniz eğer..teşekkür ederim kolay gelsin...


ozzycan - 5.12.2011 12:20:31

tab doğru ama biraz daha kasmalısın;)


ozan kırarslan - 5.12.2011 11:54:46

Demolar - mehmet - kurşun
tek kalime harikaaaa


esrana - 5.12.2011 10:44:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Güle Güle  - SÖZ
ohara akor da koyar mısın bu şarkıya ?


BeRKKKK - 5.12.2011 09:10:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Uslusoy - Asla Geri Dönme  - AKOR
abi bunada iyi olmamış diyen utansın ya vallaha utansın açsın bir klibe baksın onuda geçtim emeğe saygı ya neyse valla ellerine sağlık hocam on numara olmuş


Greenday54 - 5.12.2011 09:09:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Tam Da Bugün  ver 3 - AKOR
zaten y x i basinca y ye kay 5.i perdeye:D


ahmedtt - 5.12.2011 00:16:42

Demolar - çaraler çaresiz
berbat ötesi


musica1987 - 5.12.2011 00:09:32

Sayfalar:  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [ 4326 ]  [4327]  [4328]  [4329]  [4330]  [4331]  [4332]  [4333] 

Anket
gtaristt soruyor:
Raimunda Espanyol sizce nasıl?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.