06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (:
bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :)
beni şimartıyosunuz ama :)
daha özgün istiyorum :)
peki düşünmeliyim biraz :)
düşünmene gerek yok,içinden ilk geceni söyle işte :)
Tamam o zaman.. Ses rengin çok güzel. Vokalini de beğeniyorum. Kayıtta bi kaç ara solo atabilirsin sonuçta kayıt bu canlı söylemiyosun. Yani vokalin güzelliğini daha iyi yansıtcak kayıtlar bekliyorum. İyi çalışmalar..