Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318]  [ 4319 ]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [4326] 
Demolar - mor ve ötesi cambaz - intro
powerlarda sıkıntı olmıuş zamanlamada :D


gtrvarddilrgldk - 7.12.2011 08:03:19

Bağlamadan gitara yeni geçmiş eleman :D


gtrvarddilrgldk - 7.12.2011 07:58:18

Demolar - Red Hot Chili Peppers Californication
La ile Fa arasındaki bi ses nerde ya gerisi çok hoş.


gtrvarddilrgldk - 7.12.2011 07:53:46

Demolar - Model - Değmesin Ellerimiz Intro
gayet bşarılı bence :)


gtrvarddilrgldk - 7.12.2011 07:51:36

Haberler - Ve '' PACO DE LUCİA'' İstanbul'da....
Büyük üstadı görememek beni çok üzdü...


_Quiksilver_ - 7.12.2011 06:57:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Büyük İnsan  ver 8 - AKOR
ritmi ve arpeji bilen varmi?


sahin01 - 7.12.2011 02:23:35

Demolar - Kalamam Arkadaş
ses on numara gitar biraz yavan kalmış....agzına saglık...


emrektunca - 6.12.2011 23:59:33

Demolar - Fettah Can-Işıklı Yol
06 Aralık 2011 Salı tarihinde by_chawush yazmıştı:
Bastım 5'i çok güzel.
cok sagol sen begendiysen hakikaten güzel :)


emrektunca - 6.12.2011 23:52:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 3 - AKOR
Arkadaşlar ritim 4x4 lüktür.Akorlarda uyuyor biraz kulak verin bence.


Canberk' - 6.12.2011 23:45:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İçerim Ben Bu Akşam  - TAB
çok güzel olmuş elinize sağlık...


sadik467 - 6.12.2011 23:37:20

Demolar - Papatya (Teoman)
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
06 Aralık 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Çok güzel olmuş.sesiniz çok güzel insanın ruhu dinleniyor (:
bu yorum benimkiyle aynı olmuş, biraz daha özgün yorumlar istiyorum :)
beni şimartıyosunuz ama :)
daha özgün istiyorum :)
peki düşünmeliyim biraz :)
düşünmene gerek yok,içinden ilk geceni söyle işte :)
Tamam o zaman..
Ses rengin çok güzel. Vokalini de beğeniyorum. Kayıtta bi kaç ara solo atabilirsin sonuçta kayıt bu canlı söylemiyosun. Yani vokalin güzelliğini daha iyi yansıtcak kayıtlar bekliyorum. İyi çalışmalar..


Erdi_256 - 6.12.2011 21:55:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  - TAB
pek iyi olmamış ama yinede ellerine sağlık :)


zDumanForEverz - 6.12.2011 21:42:40

Sayfalar:  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [4316]  [4317]  [4318]  [ 4319 ]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323]  [4324]  [4325]  [4326] 

Anket
GitarsTUmuT soruyor:
Gitara Yeni Başlayan Birinin İlk Öğrenmesi Gereken Akor Hangisidir ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.