|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Günün Birinde - AKOR
akorlar doğru.
bettacı - 5.12.2011 20:38:14
|
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
30 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzel çalmışsınız,sesiniz de insanın ruhunu dinlendiriyor ;) çok teşekkür ederim, sizin sesiniz kadar olmasa da idare eder (: beni şımartıyorsunuz :))
rogueee - 5.12.2011 20:28:57
|
Demolar - Hasan Kaan ERSÜRER - Gördüğüme sevindim( İlhan ŞEŞEN )
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde esrana yazmıştı: BAŞARILAR... çok teşekkür ederim...
duygusal_gitar - 5.12.2011 19:40:43
|
Demolar - ajda pekkan - bambaşka biri
harikaaaa :)
nlgn6 - 5.12.2011 19:25:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yağmur Sarıgül - Yarın Doğar Güneş Elbet Yine - AKOR
sizn ritm dediğinz şey kardeşm 4/4 lük 2/4 vs. gibi şeylere denr bu şarkıya uygn oln bir çok ritim var ve burda 4/4 lük olanlardn hrhndi birini kullanıcksn...
meTtalliCaa - 5.12.2011 19:14:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında - AKOR
01 Ağustos 2011 Pazartesi tarihinde valncia yazmıştı:
04 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde hepatitbyim yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı: Fmaj7 E Yaşam yanlış çizilmiş Fmaj7 E Unutulanlar eklenmemiş Fmaj7 E Yol buysa yanlış gitmiş Fmaj7 E İşaretler görülmemiş
Fmaj7 E Öyle dalmışız ki düşlere Fmaj7 E Hayallerimiz paslanmış Fmaj7 E Gerçekler acı çekmiş Fmaj7 E Unutulanlar eklenmemiş
Am Hayalimin ortasında E Meyhane masasında Fmaj7 E Bir kadeh şarapla Am Çıkıp balıklara yem atmak E Fmaj7 E Denizde taş yuvarlamak ah İstanbul ah
Akorlar böyle olacak arkadaşlar Fmaj7 akoru ise E akorunu hiç elinizi kaldırmadan bi perde aşağı kaydıracaksınız o kadar. dostum bunu buraya deilde içerik ekle bölümüne eklesen daha hoş olmaz mıydı? :D ne güzel çıkartmışsın da :) Boşver bişey olmaz :) doğru zaten akorlar sadece başta ufak bi değişiklik var o kadar (: süper olmus Fmaj7 li olan Yok canım Fmaj7 yerine ben Em7 düşünüyodum :D
man love - 5.12.2011 19:14:05
|
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde ozan kırarslan yazmıştı: hızı kastedmemiştim; bastığın notadan diğer notalara geçişlerde sıkıntı sezdim sadece.. başarılar:) evet anladım teşekkürler..
smert62 - 5.12.2011 18:57:46
|
|
teşekkürler:).
Li Paris Man - 5.12.2011 18:47:03
|
|
hızı kastedmemiştim; bastığın notadan diğer notalara geçişlerde sıkıntı sezdim sadece.. başarılar:)
ozan kırarslan - 5.12.2011 18:46:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Godfather - TAB
Gerçekten mükemmel olmuş elinize sağlık. Çaldığım ilk parça bu (: çaylağım henüz
RockerDaghan - 5.12.2011 18:45:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol - AKOR
05 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde ustegnah yazmıştı: Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Arada değişik yorumlar da oluyor ancak ben hatanın nerede olduğunu söylemeyene yanıt vermiyorum zaten. Umarım bu şarkıyı bol bol çalıp söyleyip demleniyorsunuzdur. Ya akor çıkarman bi yana hani bu akorların basılışınıda vermişsin kardeşim.Çok teşekkürler
KıRıK_KaLeM_56 - 5.12.2011 18:30:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Spanish Romance - TAB
sadece 1. bölüm kolay ama 2. bölümde bareler birazcık zor
valenciaguitar - 5.12.2011 18:30:24
|
|
|