Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [ 4316 ]  [4317]  [4318]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323] 
Demolar - pişman olup bir gün dönerse geri
Sarkinin akorlarini yazabilirmisin,bende iyi olmus ama daha calisman lazim.


filizka - 7.12.2011 18:09:26

kusura bakma ama gitar tonu pek hoşuma gitmedi. bağlama gibi çıkmış ses


zumrut_1970 - 7.12.2011 18:04:48

Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
söz:iyi
klip:berbat
akor:kolay


gold_girl - 7.12.2011 17:36:21

Haberler - Burcu Güneş'ten yeni single: "Oflaya Oflaya"
idare eder...


gold_girl - 7.12.2011 17:32:53

Haberler - Gökçe'den Yaz Sürprizi: '' Tuttu Fırlattı ''
tek kelimeyle HARİKA


gold_girl - 7.12.2011 17:32:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde ElektroGitarcı9 yazmıştı:
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde GunsNRoses96 yazmıştı:
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde GunsNRoses96 yazmıştı:
e--------------------------------------------------------------------
B---9----------9---12---11-----9-------------------------------------------
G--------8-----------------------------8---9---8--------------------------------
D----------------------------------------------------11--9--8--9--11--------------
E---------------------------------------------------------------------
A---------------------------------------------------------------------


e--------------------------------------------------------------------
B---9-----------9---12---11----9-------------------------------------9---11---------
G--------9------------------------------9---11---9---8---9---11------------------
D---------------------------------------------------------------------
E---------------------------------------------------------------------
A---------------------------------------------------------------------


e------------------------11----9--------------------------------------------
B---12---11---12---------------------12---11---9------------------------------
G----------------------------------------------------------11---9---8---9---11---9---8-
D---------------------------------------------------------------------
E---------------------------------------------------------------------
A---------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar buraya kadar oldu gerisini getiremedim :D
abi zaten bunu 2 kere çalınca solonun tamamı oluyo dewam ettirmene gerek yok :DD
yok son bitirişler yok o yüzden dedim :D


GunsNRoses96 - 7.12.2011 17:22:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Duman Duman  ver 3 - AKOR
A-aşağı
Y-yukarı

''AŞAĞI-YUKARI'' HEMEN ARDINA 2 DEFA ''YUKARI AŞAĞI YUKARI AŞAĞI''
(A-Y )(Y-A-Y-A Y-A-Y-A)


cihatballıkaya - 7.12.2011 17:09:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Ben E. King - Stand By Me  - AKOR
yada E Cm# A B


solista - 7.12.2011 16:58:06

harika olmuş tebrikler...


MrYm! - 7.12.2011 16:57:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet  ver 3 - AKOR
Ara soloyu bilen var mi?


Yaqub_Azeri - 7.12.2011 16:40:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Aldanırım  ver 3 - AKOR
Güzel akorlar tebrikler kardeş transpoze edilebilir


melodimin sesi - 7.12.2011 16:13:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Birgün Özlersin  ver 2 - AKOR
beyler kel koptu yazmışım :) ;) yanımda kel biri vardı ora gitti aklım :D :D


IKILEM - 7.12.2011 16:09:51

Sayfalar:  [4309]  [4310]  [4311]  [4312]  [4313]  [4314]  [4315]  [ 4316 ]  [4317]  [4318]  [4319]  [4320]  [4321]  [4322]  [4323] 

Anket
cyelmer soruyor:
Türkiyeye Gelse Hangisinin Konserine Gitmek İstersin??












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.