Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4093]  [4094]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [ 4100 ]  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107] 
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
http://www.youtube.com/watch?v=d-cAe2Serdc&context=C3806029ADOEgsToPDskJmmcB5wAJsooNGVwD5HBr7


bariscapt - 14.01.2012 21:40:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Hiç Sevmedim De  - AKOR
Arkadaşlar doğru ritm budur: A YYKY güle güle kullanın :)


MeZaR_88 - 14.01.2012 21:04:30

Demolar - Model-Bir Melek Vardı
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde haecceity yazmıştı:
:) ağzına sağlık,çok güzel...
çok teşekkürler :)


12345687 - 14.01.2012 20:52:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Alien Ant Farm - Smooth Criminal  - TAB
hangi insan oglu
7
7
3 ü basabiliyor :S :D


freedom593 - 14.01.2012 20:47:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Aşkın Mapushane  - AKOR
Süper bir şarkı gerçekten mükemmel bir şarkı.Kardeşim sende akorları yerleştirmissin güzel olmuş devam et...


BiG EmPiRe - 14.01.2012 20:18:01

Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
tebrik ederim 10 numara yorumlamıssın


ozi1453 - 14.01.2012 20:10:56

Demolar - Gamzedeyim Deva Bulmam
10 Ocak 2012 Salı tarihinde denizfeneri34 yazmıştı:
çok hoş olmuş dostum
tesekkur ederım


ozi1453 - 14.01.2012 19:27:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arap Saçı  ver 3 - AKOR
emeğe saygı benmce en güzeli bu olmuş


berva - 14.01.2012 19:21:57

Anketler - en iyi rock sanatçısı veya grubu
OGÜN SANLISOY


oLcayTuq - 14.01.2012 19:18:37

Demolar - Düş sokağı sakinleri - Sevdan bir ateş
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Realie yazmıştı:
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde furkankahvecii yazmıştı:
Çok Güzel Kardeşiiim Ağzına sağlık :D zencii xd :D
Eyvallah :D Zenci ne alaka :D
Görüşün için teşekkür ederim yorumunu değerlendiricem .


Realie - 14.01.2012 19:16:54

Demolar - Düş sokağı sakinleri - Sevdan bir ateş
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde furkankahvecii yazmıştı:
Çok Güzel Kardeşiiim Ağzına sağlık :D zencii xd :D
Eyvallah :D Zenci ne alaka :D


Realie - 14.01.2012 19:16:30

Demolar - Model-Bir Melek Vardı
:) ağzına sağlık,çok güzel...


haecceity - 14.01.2012 19:11:11

Sayfalar:  [4093]  [4094]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [ 4100 ]  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107] 

Anket
Hikmet Şengül soruyor:
Sizce hangisi daha iyi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.