|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya - AKOR
Orijinal ritim "funk" bence. "Bir Kadın Çizeceksin" şarkısının akorları olan sayfaya bakarsanız daha detaylı yazdım oraya bu ritim hakkında...
nick_(RuMuZ) - 16.01.2012 00:33:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Bir Kadın Çizeceksin - AKOR
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı: arkadaşlar düzgün bir ritim çıkara bilen varmı emeğe saygı ama herkes uydurmuş düzgün bir ritim çıkarırsanız iyi olur Arkadaşlar orijinal ritim "funk" bence. (Hızlı) Yani;
A es es es - A es A Y - A Y A es - A es A Y
Selim IŞIK dersleri izleyenler için; "Van Ankara Karaman Ankara". :) Ayrıca mesela Selim Işık'ın 38. dersinin 8:12. saniyesinden itibaren bu ritmi anlatıyor başka bir şarkı için. 0:56'da ise hızlı çalıyor. :)
Akorları veren arkadaşa da teşekkürler. Doğru olup olmadığını bilmiyorum, ama ben başka tondan çalıyorum ve rap bölümerinde de hızlı akor değişiyorum; öyle hoşuma gidiyor.
Çoğu yorumlar var "bu şarkıda akor yok...", "elektrosuz çalınmaz..." diye; doğru ritmi atıp, doğru armoniyle çalınca oluyor. Ben akustikle çalıp söylüyorum, gayet de güzel oluyor... :)
Ayrıca Manga'nın "Alışırım Gözlerimi Kapamaya" şarkısının da ritmi funk bence. Bir deneyin...
nick_(RuMuZ) - 16.01.2012 00:24:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Serdar Ortaç - Bilsem Ki ver 2 - AKOR
Eline sağlık gayet güzel olmuş. Aşağıdaki satırlarda bu akorlar da kullanılabilir.
BM EM G sensiz bu son gecem bu son sabahım ..... ..... BM A F#M bilsemki bir daha hiç dönmeyecek (2)
dirtx - 16.01.2012 00:00:45
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde yusuf TERZİ yazmıştı: solosu ne bunun solosunu çıkarmadım henüz
by_CEA - 15.01.2012 23:17:41
|
Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: harika...... ooo senden bu yorumun gelmesine cok sevindim barış abimmmm cok teşekkür ederim :)
emrektunca - 15.01.2012 23:10:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman ver 2 - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı: ritim nasıl? AYYAYYAY-A Son yukarıda küçük bi sus yapabilirsin, kulağa daha hoş gelicekir
yüxelim - 15.01.2012 22:59:25
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
solosu ne bunun
yusuf TERZİ - 15.01.2012 22:49:32
|
Demolar - Caddelerde Rüzgar
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde fatihck123 yazmıştı: yok sesin gayet iyi yani 3 aydır bu işdeysen fazla iyi :) gitarda ilerlemeye bak nağmelerine bayıldım diyebilirim he bu arada başta ki solo gereksiz olmuş :)
sana aynı ritim de haluk levent - anlasana ve hatırla ey periyi öneririmm :) yorum için teşekkürler arkadasım :)
Gitar-Emrah - 15.01.2012 22:49:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Drake Bell - I Found A Way - AKOR
B ler yerine F# daha güzel oluyor bence
>>Es Es<< - 15.01.2012 22:48:16
|
Anketler - En güzel şarkı sözleri sizce kime ait?
Kesinlikle "VEGA" !
_vettelist_ - 15.01.2012 22:46:49
|
Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
harika......
bariscapt - 15.01.2012 22:39:27
|
|
adamın dibi bu adam.
Desperado27 - 15.01.2012 22:27:30
|
|
|