Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [4089]  [4090]  [ 4091 ]  [4092]  [4093]  [4094]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya  - AKOR
Orijinal ritim "funk" bence. "Bir Kadın Çizeceksin" şarkısının akorları olan sayfaya bakarsanız daha detaylı yazdım oraya bu ritim hakkında...


nick_(RuMuZ) - 16.01.2012 00:33:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Bir Kadın Çizeceksin  - AKOR
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
arkadaşlar düzgün bir ritim çıkara bilen varmı emeğe saygı ama herkes uydurmuş düzgün bir ritim çıkarırsanız iyi olur
Arkadaşlar orijinal ritim "funk" bence. (Hızlı) Yani;

A es es es - A es A Y - A Y A es - A es A Y

Selim IŞIK dersleri izleyenler için; "Van Ankara Karaman Ankara". :) Ayrıca mesela Selim Işık'ın 38. dersinin 8:12. saniyesinden itibaren bu ritmi anlatıyor başka bir şarkı için. 0:56'da ise hızlı çalıyor. :)

Akorları veren arkadaşa da teşekkürler. Doğru olup olmadığını bilmiyorum, ama ben başka tondan çalıyorum ve rap bölümerinde de hızlı akor değişiyorum; öyle hoşuma gidiyor.

Çoğu yorumlar var "bu şarkıda akor yok...", "elektrosuz çalınmaz..." diye; doğru ritmi atıp, doğru armoniyle çalınca oluyor. Ben akustikle çalıp söylüyorum, gayet de güzel oluyor... :)

Ayrıca Manga'nın "Alışırım Gözlerimi Kapamaya" şarkısının da ritmi funk bence. Bir deneyin...


nick_(RuMuZ) - 16.01.2012 00:24:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Serdar Ortaç - Bilsem Ki  ver 2 - AKOR
Eline sağlık gayet güzel olmuş. Aşağıdaki satırlarda bu akorlar da kullanılabilir.

BM EM G
sensiz bu son gecem bu son sabahım
.....
.....
BM A F#M
bilsemki bir daha hiç dönmeyecek (2)


dirtx - 16.01.2012 00:00:45

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde yusuf TERZİ yazmıştı:
solosu ne bunun
solosunu çıkarmadım henüz


by_CEA - 15.01.2012 23:17:41

Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
harika......
ooo senden bu yorumun gelmesine cok sevindim barış abimmmm cok teşekkür ederim :)


emrektunca - 15.01.2012 23:10:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  ver 2 - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
ritim nasıl?
AYYAYYAY-A
Son yukarıda küçük bi sus yapabilirsin, kulağa daha hoş gelicekir


yüxelim - 15.01.2012 22:59:25

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
solosu ne bunun


yusuf TERZİ - 15.01.2012 22:49:32

Demolar - Caddelerde Rüzgar
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde fatihck123 yazmıştı:
yok sesin gayet iyi yani 3 aydır bu işdeysen fazla iyi :) gitarda ilerlemeye bak nağmelerine bayıldım diyebilirim he bu arada başta ki solo gereksiz olmuş :)

sana aynı ritim de haluk levent - anlasana ve hatırla ey periyi öneririmm :)
yorum için teşekkürler arkadasım :)


Gitar-Emrah - 15.01.2012 22:49:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Drake Bell - I Found A Way  - AKOR
B ler yerine F# daha güzel oluyor bence


>>Es Es<< - 15.01.2012 22:48:16

Anketler - En güzel şarkı sözleri sizce kime ait?
Kesinlikle "VEGA" !


_vettelist_ - 15.01.2012 22:46:49

Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
harika......


bariscapt - 15.01.2012 22:39:27

adamın dibi bu adam.


Desperado27 - 15.01.2012 22:27:30

Sayfalar:  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [4089]  [4090]  [ 4091 ]  [4092]  [4093]  [4094]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098] 

Anket
fatihka2 soruyor:
Gitar çalmaya kaç yaşında başladınız ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.