Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4082]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [ 4089 ]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [4094]  [4095]  [4096] 
Demolar - Halil Sezai
güzel


AHMETBALIK - 16.01.2012 14:58:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak  ver 3 - TAB
Çok iyi :) eline sağlık:)


esra-kapan - 16.01.2012 14:31:06

Demolar - romance klasik gitar
helal olsun parmaklar profesyonelce akmış tellerin üstünde...


MusicalParadoX - 16.01.2012 14:27:02

Demolar - Hoşgeldin Arın Bebe.ainaler
abicim cok buyuk geçmiş olsun ,ama sonu guzel olmuş ne mutlu size,kayıt guzel olmus cirkin olmus hikaye onemli olan size hissettirdikleri,Allah size ve ailenize saglıklı gunler versin Arın Ali'nin bahtı açık olsun insallah.baska kayıtlarınızı da bekliyoruz.saygılarımla


bariscapt - 16.01.2012 14:08:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - TAB
29 Haziran 2009 Pazartesi tarihinde berkay298 yazmıştı:
e------------------------7-5----------------------------------------
b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4---
g-------------------------------------------------------------------5


arkadaşlar ben böyle çıkardım
olmuş bence eline sağlık..


hbatuhan - 16.01.2012 13:58:07

wooww söze hacet yok bence...


MusicalParadoX - 16.01.2012 13:50:14

Demolar - Tuzlu Su
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde mythvale yazmıştı:
tek kelıme ıle helal olsun kardes agzına saglık bır an dedım baska sayfayımı actım ordan calıyor dıye :)) kusursuz bence tek kelıme ıle
Sagolun beğenmenize çok sevindim :))


Northern - 16.01.2012 12:48:45

Anketler - Sence Hangisi?
senin ne tür çalmana bağlı x6 çok iyi bi gtar değil onun yerne bi ibanez grg170dx al daha iyi ama senn bileceğin iş..


İzmirLY - 16.01.2012 11:51:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Tuğba Özerk - Gidesim Geldi  - AKOR
aa yy ay ay


ThEmre55 - 16.01.2012 11:44:22

Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
bir bayandan dinlemek de güzelmiş ...
ben beğendim bi de solosu olsa :P
müzikle kal ;)
teşekkürler :)


lügrun - 16.01.2012 11:22:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Ebru Gündeş - Kızıl Mavi  - AKOR
sonuna bide

Am Bm
Keşke dedim, duymadın mı
Am Bm
Sana dedim, Duymadın mı


1025 - 16.01.2012 10:33:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Kalp Kalbe Karşı Derler  ver 2 - AKOR
bence akorlar yanlış


1025 - 16.01.2012 10:28:47

Sayfalar:  [4082]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [ 4089 ]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [4094]  [4095]  [4096] 

Anket
keshasuxx soruyor:
Sence Hayalimden Vazgeçmelimiyim? Şarkıcı Olmak İstiyorum







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.