kavalcı - 17.01.2012 16:47:42
İzmirLY - 17.01.2012 15:47:43
glsm. - 17.01.2012 15:13:12
10 Nisan 2011 Pazar tarihinde DoKToR_TiLKi yazmıştı:F#m değil A daha doğru ben öyle çalıyorum hep..
esragtr - 17.01.2012 14:28:29
EmDCDm - 17.01.2012 14:08:28
EmDCDm - 17.01.2012 14:05:36
Gitar-Emrah - 17.01.2012 14:04:34
EmDCDm - 17.01.2012 13:53:52
dallas - 17.01.2012 13:45:40
esra-kapan - 17.01.2012 13:22:25
28 Kasım 2010 Pazar tarihinde knsz48 yazmıştı:daha amatörüm
freedom593 - 17.01.2012 12:08:01
Si.BeMoL - 17.01.2012 11:35:43