|
|
|
Arpeji yazarsan memnun olurum :D
Gitar-Emrah - 18.01.2012 02:05:37
|
|
Arpeji yazarsan memnun olurum :D
Gitar-Emrah - 18.01.2012 02:05:37
|
Özürdilerim yanlış linki vermişim Doğru link altta
https://www.facebook.com/video/video.php?v=279266985455909
gtrstokan - 18.01.2012 02:02:30
|
https://www.facebook.com/video/video.php?v=2868380913654 bu demonun videosu izle istersen.. Gerçi bende nota bilgisi yok bu belki işe yarayabilir.
gtrstokan - 18.01.2012 01:59:21
|
Demolar - cesaretin varmı aşka
Keşke sende sevsen keşke degil :D :D Kardeşim Penaylada çalamıyorsun kapatmalarda sıkıntı var sesin gitmemiş şarkıya sevgiler :D
Gitar-Emrah - 18.01.2012 01:20:44
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Teşekkür ederm (:
Si41 - 18.01.2012 01:19:14
|
Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
barış abi yine çok güzel.....emegine sağlık............. çok begendim demiş miydim :)
emrektunca - 18.01.2012 01:11:34
|
Demolar - Burak Kut - Bebeğim
valla çok uğraştırdı açıkçası ama bu kadarını da beklemiyodum, şaşırdım :) sağol abicim teşekkür ettim :)
kxl9mm - 18.01.2012 01:07:55
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
tebrikler :)
haziko - 18.01.2012 01:03:25
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
dostum gayet güzel eline ağzına sağlık :)
oziriv - 18.01.2012 00:59:58
|
Demolar - romance klasik gitar
16 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: helal olsun parmaklar profesyonelce akmış tellerin üstünde... teşekkürler.daha amatörüz ama.
yahox - 18.01.2012 00:56:07
|
Demolar - çav bella
17 Ocak 2012 Salı tarihinde HasanEfe01 yazmıştı: Bence çok çok iyi olmuş devamını getirirsin inşallah teşekkürler.getirmeye çalışıcam:)
yahox - 18.01.2012 00:55:07
|
|
|