Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [ 4071 ]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm  - AKOR
E (mi) yerine Em (mi min&ouml;r) yi Kullan daha iyi ;)<br/>


MamiSanLısoy - 19.01.2012 13:02:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Bingöl - Nisan Yağmuru  - AKOR
olmamış :S


hami167 - 19.01.2012 13:00:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Eylül Akşamı  ver 6 - AKOR
6. perde ve 8. perde de E akoru nasıl basılacak ?? böyle akor var mı??


smert62 - 19.01.2012 12:09:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Kafile  - TAB
kardeş ne söylesem boş ... mükemmel harika vb kelimeler yetmiyor en zor zamanımda yetişti bu akor helal olsun çook teşekkürler çok .


SarhosGitarist - 19.01.2012 10:53:30

Prova ve Kayıt Stüdyoları - Stüdyopark
StüdyoPark'ta ders alıyorum .Gerçekten çok iyi hocaları , cok iyi ses sistemi , çok güzel stüdyo ve özellikle birbirinden sıcak kanlı insanlar var. =) =)


legendgirl - 19.01.2012 10:31:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde frkcvk yazmıştı:
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Sirr yazmıştı:
Bu şarkıyı AAYYAY ritmi ile çalabilir miyiz?
Evet çalabilirsin. AYXYAY daha iyi olur.
Teşekkürler


Sirr - 19.01.2012 09:25:23

parmakların için egzersiz önerebilirim ama kulağını düzeltebilecek bir durum yok maalesef.


kxl9mm - 19.01.2012 06:51:52

Demolar - Hatırla sevgili
hiç görmedim seni ? benim de çalmışlığım var birkaç kez.


kxl9mm - 19.01.2012 06:47:17

Demolar - Burak Kut - Bebeğim
eyvallah emre, teşekkür ederim. bu depresif tarzı ne kadar yansıtabildiğim konusunda düşünceliydim, sevindim :)


kxl9mm - 19.01.2012 06:05:51

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
Barış abii harikasın yaa bende vokal yapmak isterdim bu muhteşem çalışmanın üstüne çok fena canım çekti valla...
tesekkur ederim sarkinin altyapisi www.soundcloud.com/bariscapt adresinde ordan indirip vokal yapabilirsin :)
yapmam mı abi büyük bir zevkle ve onur duyarak vokalimi yaparım...Ayrıca çalışmanı bizimle paylaştığın için teşekkür ederim :)


MusicalParadoX - 19.01.2012 02:46:26

Demolar - Zakkum Yüzük - Gitar Halit Aydın
çok güzel..


kaynamayandarı - 19.01.2012 01:54:56

Demolar - Frozen-Madonna
valla çok güzel,hatta sesiniz yabancı sarkılara daha uygun gibi


bariscapt - 19.01.2012 00:11:46

Sayfalar:  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [ 4071 ]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078] 

Anket
MorveÖtesiSever soruyor:
Mor ve Ötesi sever misiniz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.