|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm - AKOR
E (mi) yerine Em (mi minör) yi Kullan daha iyi ;)<br/>
MamiSanLısoy - 19.01.2012 13:02:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Bingöl - Nisan Yağmuru - AKOR
olmamış :S
hami167 - 19.01.2012 13:00:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Eylül Akşamı ver 6 - AKOR
6. perde ve 8. perde de E akoru nasıl basılacak ?? böyle akor var mı??
smert62 - 19.01.2012 12:09:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Kafile - TAB
kardeş ne söylesem boş ... mükemmel harika vb kelimeler yetmiyor en zor zamanımda yetişti bu akor helal olsun çook teşekkürler çok .
SarhosGitarist - 19.01.2012 10:53:30
|
Prova ve Kayıt Stüdyoları - Stüdyopark
StüdyoPark'ta ders alıyorum .Gerçekten çok iyi hocaları , cok iyi ses sistemi , çok güzel stüdyo ve özellikle birbirinden sıcak kanlı insanlar var. =) =)
legendgirl - 19.01.2012 10:31:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde frkcvk yazmıştı:
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Sirr yazmıştı: Bu şarkıyı AAYYAY ritmi ile çalabilir miyiz? Evet çalabilirsin. AYXYAY daha iyi olur.
Teşekkürler
Sirr - 19.01.2012 09:25:23
|
|
parmakların için egzersiz önerebilirim ama kulağını düzeltebilecek bir durum yok maalesef.
kxl9mm - 19.01.2012 06:51:52
|
Demolar - Hatırla sevgili
hiç görmedim seni ? benim de çalmışlığım var birkaç kez.
kxl9mm - 19.01.2012 06:47:17
|
Demolar - Burak Kut - Bebeğim
eyvallah emre, teşekkür ederim. bu depresif tarzı ne kadar yansıtabildiğim konusunda düşünceliydim, sevindim :)
kxl9mm - 19.01.2012 06:05:51
|
Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: Barış abii harikasın yaa bende vokal yapmak isterdim bu muhteşem çalışmanın üstüne çok fena canım çekti valla... tesekkur ederim sarkinin altyapisi www.soundcloud.com/bariscapt adresinde ordan indirip vokal yapabilirsin :) yapmam mı abi büyük bir zevkle ve onur duyarak vokalimi yaparım...Ayrıca çalışmanı bizimle paylaştığın için teşekkür ederim :)
MusicalParadoX - 19.01.2012 02:46:26
|
Demolar - Zakkum Yüzük - Gitar Halit Aydın
çok güzel..
kaynamayandarı - 19.01.2012 01:54:56
|
Demolar - Frozen-Madonna
valla çok güzel,hatta sesiniz yabancı sarkılara daha uygun gibi
bariscapt - 19.01.2012 00:11:46
|
|
|