Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [ 4067 ]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074] 
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
barış akarsu hasretinle yandı gönlüm ritmine benziyor ondan sordum.


JeT0N - 19.01.2012 23:07:30

Adamım mümkünse sen şarkı söyleme ...


pherdy123 - 19.01.2012 23:07:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Aşk Nedensiz Sevmekmiş  - SÖZ
derlerki bir yerden sonra
acımaz daha fazla
zaten aşk kötü bir şaka
anlamaya çalışma
her güzel şey bitermiş
aşk nedensiz sevmekmiş

olucak :)


Desperado27 - 19.01.2012 23:01:12

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
19 Ocak 2012 Perşembe tarihinde JeT0N yazmıştı:
kafana göremi :) gitar marka ne hocam?
aslında elektro akustik kullanıodum. elden cıkarınca klasıge talım edıyorum . pek alıstıgımı soyleyemem ama yınede ıdare edıo benı. campbell markası. kafama goremı meselesıne gelınce... kafama gore degıl duydugum sarkının rıtmını cıkarıyorum


kilic - 19.01.2012 22:52:24

Demolar - Metin Arolat - İzmir
17 Ocak 2012 Salı tarihinde selennur yazmıştı:
mikrofon dandik ama içerik on numara..:)
Teşekkür ederim :)


mavez17 - 19.01.2012 22:45:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ayrılık  - AKOR
a kesinlikle dogru ayrıca orası bazı bir rüzgar değil nazlı bir rüzgar :) emeğine sağlık herşey mükemmel :) ben p-i-ma-i şeklinde çalıyorum hoş oluyo en alt iki teli aynı anda çekin tamamdır :)


Desperado27 - 19.01.2012 22:44:51

Demolar - yine yazı bekleriz (doğru version)
Çok iyi olmuşş tebrik ederim .. Akorları verirmisin :)


mavez17 - 19.01.2012 22:44:40

Demolar - Murat Boz - Kalamam
aynen çok hatası var vede söylerken kendini çok sıkmışşın rahat ol :)


delici982 - 19.01.2012 22:44:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi  ver 2 - AKOR
Yokmu arkadaşlar birazda olsun yakın bi tonlarda akor çıkaracak. Çok güzel şarkıda hiç bir yerde doğru akoru yok. Bende hiç kulak yok ama bulduğum akorlarda alakasız yani kendini belli ediyor başka telden çaldığı. :I


EJDER_ESK - 19.01.2012 22:32:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük  ver 3 - AKOR
D# yerine şöyle basın arkadaşlar
6-8-7-8-6-6
Ve arkadaşın dediği gibi bb yok orda
isteyen arkadaşlar 2 perde geriye alıp cmden çalabilir
Hazırlayan arkadaşa teşekkürler


KıRıK_KaLeM_56 - 19.01.2012 22:11:58

Demolar - İßrahim-HayaLet SevgiLim(İrem)
hocam sesin bence yeterli değil. geliştirmen gerek. emeğine sağlık yine de :)


chernobil_tgcn - 19.01.2012 22:04:09

Demolar - bana bir masal anlat baba
19 Ocak 2012 Perşembe tarihinde hemre349 yazmıştı:
Olmamış. Neredeyse tüm şarkı detone gitmişsin :(
yorum için teşekkürler.. Tam olarak katılmıyorum, mi tonundan söylemeye çalıştım fakat ses aralığımın geniş olmadığımın farkındayım. Zamanla geliştirmeyi planlıyorum.


sahle - 19.01.2012 21:49:11

Sayfalar:  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [ 4067 ]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074] 

Anket
The_Bio soruyor:
Rocker Markasının gıtarları iyimidir ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.