|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği - TAB
vayy iyilerinde iyisi eyvallah :)
Byhaqan - 20.01.2012 18:08:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Yaz Yaz Yaz - TAB
eyvallah birader..
Byhaqan - 20.01.2012 18:06:32
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Gerçekten çok iyi ellerine ağzına sağlık :D
sinemhancar - 20.01.2012 18:02:53
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
kolay kolay beğenmem ama gayet iyi olmuş bence sesin de çok hoş ve bana sorarsan gayet kontrollüsün sesini kullanma konusunda gitar da güzel olmuş arada yaptığın bazı nameler hoşuma gitmedi yalnızca ama onlar da tamamen zevk meselesi zaten kısacası başarılı buldum :D
İLKE:) - 20.01.2012 18:01:30
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde bariscapt yazmıştı:
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde tutku eren yazmıştı: bu şarkya bayılıyorum..sizde çok güzel yorumlamışınız..kaçıncı defa dinliyorum acaba :) benim sarkımımı defalarca dinlediniz?,bukadar cok dinlettirebildiysem kendimi ne mutlu bana.cok tesekkurler evet. rica ederim ;)
tutku eren - 20.01.2012 18:00:01
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde tutku eren yazmıştı: hiç sıkılmadan saatlerce dinleyebilirim :) bütün çalışmalarınız mükemmel..
cok saolun
bariscapt - 20.01.2012 17:54:21
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde tutku eren yazmıştı: bu şarkya bayılıyorum..sizde çok güzel yorumlamışınız..kaçıncı defa dinliyorum acaba :) benim sarkımımı defalarca dinlediniz?,bukadar cok dinlettirebildiysem kendimi ne mutlu bana.cok tesekkurler
bariscapt - 20.01.2012 17:53:37
|
Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde tutku eren yazmıştı: çok güzel bi çalışma olmuş.. çok beğendim xDé.
tesekkur ederım :)
bariscapt - 20.01.2012 17:52:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Sönmüyor Ateşimiz ver 4 - AKOR
teşekkürler arkadaşlar
ghost07 - 20.01.2012 17:47:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim ver 3 - AKOR
Ritim Tamamiyle yanlış akorlar doğru
Ritim:
Y=Yukarı A=Aşağı
a-a-y-y-a-y-a-y yalnız iki akoru bir arada çalmayı unutmayın
1025 - 20.01.2012 17:46:35
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
hiç sıkılmadan saatlerce dinleyebilirim :) bütün çalışmalarınız mükemmel..
tutku eren - 20.01.2012 17:40:12
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
hiç sıkılmadan saatlerce dinleyebilirim :) bütün çalışmalarınız mükemmel..
tutku eren - 20.01.2012 17:39:57
|
|
|