Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4050]  [4051]  [4052]  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [ 4057 ]  [4058]  [4059]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Eylül Akşamı  ver 3 - AKOR
güzel


1025 - 21.01.2012 18:34:51

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde gitaristrh yazmıştı:
10 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı:
YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:(
her zaman iyiler çıkmasada olur yeni seslere de ihtiyaç var hep çk ünlü olacak diye bi şart yok .d
Tarkan mı kaldı ya. Tarkanın neresini begenip MegaStar diyorsunuz.


Marss - 21.01.2012 18:27:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Aydilge - Takıntı  - AKOR
akıllı bir deli parçasının akorlarını bilen varmı_?


umut_hyktp_34 - 21.01.2012 18:24:43

Demolar - ELİNİ TUTMASAM UYUYAMAM Kİ
:)


by_suskun67 - 21.01.2012 18:23:50

21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde tutku eren yazmıştı:
çok iyi olmuş..altyapıda vokalde..
emeğinizee sağlık x)
tesekkurler tutku


bariscapt - 21.01.2012 18:05:31

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde D3n!zZ yazmıştı:
giriş muhteşem
teşekkür ederim


by_CEA - 21.01.2012 18:01:18

Demolar - Duygularıma esir oluyorum (keman + gitar)
çok güzel çaldık ama burda dinlenmiyo :D


GooS3 - 21.01.2012 17:15:28

Demolar - Duygularıma esir oluyorum (keman + gitar)
ben dinleyemiyorum yf siz dinleye biliyonz mu ? beyler _


GooS3 - 21.01.2012 17:15:13

Demolar - OLMAZSA OLMAZIMSIN - CANER
abi riitm yanlış olmuş yada sen atamıyon bide su ritmi at aaykyay


GooS3 - 21.01.2012 17:09:42

çok iyi olmuş..altyapıda vokalde..
emeğinizee sağlık x)


tutku eren - 21.01.2012 16:59:18

canım baslara biraz daha yumusak basarsan ritim sırasında daha duygusal bi ses alırsın
kolay gelsin


secretangel<3 - 21.01.2012 16:26:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 2 - TAB
niye bence olmuş kısa ama çıkıyo sesler emeğe saygı dostum :)


esra-kapan - 21.01.2012 16:20:59

Sayfalar:  [4050]  [4051]  [4052]  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [ 4057 ]  [4058]  [4059]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064] 

Anket
Koçer soruyor:
Şebnem Ferah'ın Son Albümü "Od (2013)"te En Beğendiğiniz Parça Hangisidir?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.