Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Sigara kullanıyor musun bilmiyorum ama kullandığını düşünüyorum . :) Tabi buna karışamam ama ya yanlış parça seçimi olmuş , ton ile alakalı ya da sigara kullandığından dolayı sesinden hafif hava geliyor. Parçayı dinlemedim hiç ama yorum güzel. Sadece şancı olduğumdan dolayı ses olayına daha çok dikkat ederim,kullanış tarzına vb.. ve eğer evde org ya da piyanon var ise ya da gitarla da olabilir bir do majör gam ile parça kayıtlarından önce ya da şarkı söylemeden önce muhakkak ses açmanı tavsiye ederim . Daha saf bir sesle söylersin . Beğendim ama bunlara dikkat edersen daha da iyi olacağını düşünüyorum,umarım yararlı olurum . Saygılar