Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4046]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [ 4053 ]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [4060] 
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
süperr..gitarınıza sesinize yüreğinize sağlık,severek dinliyorum:):)
çok teşekkür ederim beğendiğin için :D


mavvii - 22.01.2012 14:31:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var  ver 3 - TAB
sözlerini yazar mısınız hangi kısımlar çıakramadım


berkekolik1 - 22.01.2012 14:25:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
AAYXYAY da olurmu ?


SenaKrts - 22.01.2012 14:19:08

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Sigara kullanıyor musun bilmiyorum ama kullandığını düşünüyorum . :) Tabi buna karışamam ama ya yanlış parça seçimi olmuş , ton ile alakalı ya da sigara kullandığından dolayı sesinden hafif hava geliyor. Parçayı dinlemedim hiç ama yorum güzel. Sadece şancı olduğumdan dolayı ses olayına daha çok dikkat ederim,kullanış tarzına vb.. ve eğer evde org ya da piyanon var ise ya da gitarla da olabilir bir do majör gam ile parça kayıtlarından önce ya da şarkı söylemeden önce muhakkak ses açmanı tavsiye ederim . Daha saf bir sesle söylersin . Beğendim ama bunlara dikkat edersen daha da iyi olacağını düşünüyorum,umarım yararlı olurum . Saygılar


Buseorkun - 22.01.2012 14:18:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 6 - TAB
güzel olmuş sağolasın


imsol - 22.01.2012 13:43:01

emek var ama akorlar yanlıs akorlarını atabılırm.


by_suskun67 - 22.01.2012 13:27:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Kaybettik Severken  - AKOR
Kötü :(


MamiSanLısoy - 22.01.2012 13:06:04

Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Gördüğüme Sevindim  - AKOR
sadece nakarat güzel olmus


emreyim - 22.01.2012 12:30:14

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
bir kere daha 5 yıldız benden :)


emrektunca - 22.01.2012 12:26:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Büyük İnsan  ver 6 - AKOR
nakaratta ritimmi arpejmi ?


gebzeligitarcı - 22.01.2012 12:18:21

İYİ KOTU YORUM YAPMANIZI ISTYORUM.


by_suskun67 - 22.01.2012 12:00:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İşim Olmaz  - AKOR
ritm a-a-y-Kapatma


husoprates - 22.01.2012 11:30:18

Sayfalar:  [4046]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [ 4053 ]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [4060] 

Anket
Kutluhn soruyor:
Elektrogitar sesi mi akustik gitar sesi mi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.