Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [ 4046 ]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [4053] 
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
süperr olmuşş :)bayıldımm bndende 5 yıldız :)

çook güzel yaa
beğendiğin için bende sana 5 yıldız veriyorum.


mavvii - 23.01.2012 18:12:10

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
süperr olmuşş :)bayıldımm bndende 5 yıldız :)

çook güzel yaa


SeRR@ - 23.01.2012 18:11:26

Gitarda çaldığın akor ile sesin farklı gidiyor. Doğru notadan doğru ses tonuyla çaldığında güzel olucaktır. İyi çalışmalar


GitaristSmt - 23.01.2012 17:51:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah  - AKOR
pek iyi olmamımış


orkun44 - 23.01.2012 17:30:10

Demolar - Cem özkan- Dön bana
güzel olmuş kapatmalar biraz fazla ses yapmış onu halledersen daha güzel olur kardeş yinede güzel


GitaristATE - 23.01.2012 16:53:27

Demolar - Anladım
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde BLaGeRr yazmıştı:
sesin çok güzel kardeşim :)
Çok teşekkür ederim kardeş :)


GitaristATE - 23.01.2012 16:51:44

Demolar - Yeni Türkü-Maskeli Balo
ritim nasıl


smert62 - 23.01.2012 16:48:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - We Could Be The Same  ver 2 - AKOR
Arkadaşlar dm akoru yerine E basarken küçük parkağınızı b 3 teline basın Yağmurda öyle yapıo zaten :)


GiTaRiEsT35 - 23.01.2012 16:47:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Söz Vermiştin  ver 2 - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=62fgXVQ6H0A


rapgafil87 - 23.01.2012 16:37:27

23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GitaristSmt yazmıştı:
Özellikle tiz olarak sesini zorladığında detoneler var. Zamanla düzeltebilirsin. Birde daha temiz kayıt alabilmek için klasik gitar yerine elektro klasik gitar önerebilirim. İyi çalışmalar :)
Tesekkur ederim :)


PinkCat - 23.01.2012 16:15:43

Özellikle tiz olarak sesini zorladığında detoneler var. Zamanla düzeltebilirsin. Birde daha temiz kayıt alabilmek için klasik gitar yerine elektro klasik gitar önerebilirim. İyi çalışmalar :)


GitaristSmt - 23.01.2012 16:10:50

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19  - AKOR
arkadaşlar ritim 4\4 lük ama benim bi sorum var başta arpej mi atıyoruz yoksa direk ritimle mi başlıyoruz ?


SarhosGitarist - 23.01.2012 15:51:54

Sayfalar:  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [ 4046 ]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [4053] 

Anket
roberto1 soruyor:
Lady Gaga'nın Burqa Şarkısını Nasıl Buldunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,23 saniye.