Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [ 4045 ]  [4046]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052] 
La dan çalıyosun sanırım sesine uygun notalarla calmayı denemelsin iyi calısmalarr


Frknimy - 23.01.2012 19:36:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - Slipped Away  - GP4
kötü değil ama iyi de değil eksik yerler var gibi ??


Ul@ş1905 - 23.01.2012 19:33:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - İncir Reçeli  - AKOR
beyler boşuna yorum yapmayınn akorlar tamamen doğru izleyin grün ve şimdide susunnn ... emeğe saygı .... :D


LeqenD1 - 23.01.2012 19:20:27

açılmıyo parça arkadaşlar...


sarquza - 23.01.2012 19:17:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Özarslan - Esti Seher Yeli  - AKOR
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde Sddk28 yazmıştı:
arpeji nedir acaba ?
p m i a i m


karakral - 23.01.2012 19:07:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Yalnızlar Rıhtımı (tab+akor)  - AKOR
c de sorun var ki


hippi93 - 23.01.2012 19:01:22

Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde tutku eren yazmıştı:
çok başarılı X)
Teşekkür ederim :D


mavvii - 23.01.2012 18:47:58

arkadaşım tonu biraz kalın kullansan bence olur


erdem001 - 23.01.2012 18:47:25

Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
çok başarılı X)


tutku eren - 23.01.2012 18:41:00

eleştirin için teşekkürler dikkate alıcam


H3qdshoT - 23.01.2012 18:35:10

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde mavvii yazmıştı:
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
süperr olmuşş :)bayıldımm bndende 5 yıldız :)

çook güzel yaa
beğendiğin için bende sana 5 yıldız veriyorum.
hehehe aldım 5 yıldızı :D:D


SeRR@ - 23.01.2012 18:15:59

23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde PinkCat yazmıştı:
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GitaristSmt yazmıştı:
Maalesef. Tekrar demo nu paylaşmanı bekliyorum merak ettim gerçekten
paylaşıyorum şimdi
yok demo kayıtlı değil ki


smert62 - 23.01.2012 18:14:27

Sayfalar:  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [ 4045 ]  [4046]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052] 

Anket
halukak soruyor:
Akustik Gitar Amfisi Olarak Hangi Markalar İyidir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,2 saniye.