|
|
|
La dan çalıyosun sanırım sesine uygun notalarla calmayı denemelsin iyi calısmalarr
Frknimy - 23.01.2012 19:36:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - Slipped Away - GP4
kötü değil ama iyi de değil eksik yerler var gibi ??
Ul@ş1905 - 23.01.2012 19:33:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - İncir Reçeli - AKOR
beyler boşuna yorum yapmayınn akorlar tamamen doğru izleyin grün ve şimdide susunnn ... emeğe saygı .... :D
LeqenD1 - 23.01.2012 19:20:27
|
|
açılmıyo parça arkadaşlar...
sarquza - 23.01.2012 19:17:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Özarslan - Esti Seher Yeli - AKOR
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde Sddk28 yazmıştı: arpeji nedir acaba ? p m i a i m
karakral - 23.01.2012 19:07:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Yalnızlar Rıhtımı (tab+akor) - AKOR
c de sorun var ki
hippi93 - 23.01.2012 19:01:22
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde tutku eren yazmıştı: çok başarılı X) Teşekkür ederim :D
mavvii - 23.01.2012 18:47:58
|
|
arkadaşım tonu biraz kalın kullansan bence olur
erdem001 - 23.01.2012 18:47:25
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
çok başarılı X)
tutku eren - 23.01.2012 18:41:00
|
|
eleştirin için teşekkürler dikkate alıcam
H3qdshoT - 23.01.2012 18:35:10
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde mavvii yazmıştı:
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: süperr olmuşş :)bayıldımm bndende 5 yıldız :)
çook güzel yaa beğendiğin için bende sana 5 yıldız veriyorum. hehehe aldım 5 yıldızı :D:D
SeRR@ - 23.01.2012 18:15:59
|
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde PinkCat yazmıştı:
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GitaristSmt yazmıştı: Maalesef. Tekrar demo nu paylaşmanı bekliyorum merak ettim gerçekten paylaşıyorum şimdi yok demo kayıtlı değil ki
smert62 - 23.01.2012 18:14:27
|
|
|