Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [ 4042 ]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046]  [4047]  [4048]  [4049] 
Demolar - sedat-bir dilek tuttum
ses güzel gerçekten ama gitar vasat olmuş...
başarılar dilerim


emrektunca - 24.01.2012 11:13:37

Demolar - KARA TOPRAK ..NACI GULER
Çok kaliteli olmuş, elinize sağlık


makel - 24.01.2012 10:46:45

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
hımm tamam birader.


JeT0N - 24.01.2012 10:46:03

Demolar - İßrahim-Hiçmi Düşunmedun sen (Kazım Koyuncu)
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gece yağmuru yazmıştı:
çok beğendim :))
Tesekkurler :))


quitar_ibrahim - 24.01.2012 10:25:17

Demolar - İßrahim-ALev ALev(Feridun Düzağaç)
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gece yağmuru yazmıştı:
çok güzel tebrikler:)
Sagol begenmene sevindim :)


quitar_ibrahim - 24.01.2012 10:24:21

Demolar - ißrahim-Hiç Sevmedim(NesLihan)
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gece yağmuru yazmıştı:
çok çok beğendim :))
Tesekkur ederm :)


quitar_ibrahim - 24.01.2012 10:22:58

24 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı:
Güzel olmuş. beğendim yavaş olması çok fazla bişey kaybettirmedi.
Teşekkür ederim


Ahmet_Arda - 24.01.2012 02:25:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  - TAB
1.perde--7-9-7---9-7
2.perde---------8-------7-9
bir bakın pianoda böyle bir yer var...


hacker27cw - 24.01.2012 02:12:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul'da Sonbahar  - TAB
7-9-7---9-7
-------8-------7-9
piaona da böyle bir yer var sanki...


hacker27cw - 24.01.2012 02:10:35

Güzel olmuş. beğendim yavaş olması çok fazla bişey kaybettirmedi.


gtrstokan - 24.01.2012 02:05:36

ritimler gelişiyor abi ölçüleri oturtman lazım ama yani ritm tam da olsa senkron olmayınca ses ile ritm arasında dikkat çekiyor biraz ..ama cidden gelişme var tebrik ederim abi inşallah daha iyilerini de dinleriz senden :)


emrektunca - 24.01.2012 01:51:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Yalandan Da Olsa  ver 8 - AKOR
...
Bb Am Dm
Ne güzel güldün o akşam bana


Daha iyi sanki :)


uFuCu - 24.01.2012 01:40:06

Sayfalar:  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [ 4042 ]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046]  [4047]  [4048]  [4049] 

Anket
cengocass soruyor:
Pink Floyd'un en sevdiğiniz şarkısı hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.