Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046]  [ 4047 ]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [4053]  [4054] 
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GitaristSmt yazmıştı:
Maalesef. Tekrar demo nu paylaşmanı bekliyorum merak ettim gerçekten
paylaşıyorum şimdi


PinkCat - 23.01.2012 15:40:10

23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde GitaristSmt yazmıştı:
Maalesef. Tekrar demo nu paylaşmanı bekliyorum merak ettim gerçekten
paylaşıyorum şimdi


PinkCat - 23.01.2012 15:40:09

Maalesef. Tekrar demo nu paylaşmanı bekliyorum merak ettim gerçekten


GitaristSmt - 23.01.2012 15:38:41

ARKADAŞLAR PARÇAYI DİNLEYEBİLİYOR MUSUNUZ?


PinkCat - 23.01.2012 15:04:37

Anketler - sizce en iyi gitarist hangisidir?
Jimi hendrix değil miydi o ya ?


wolf14 - 23.01.2012 14:59:15

Anketler - Sagopa Kajmer'in en beğendiğiniz şarkısı?
@kocakgillac, rap müzik ve gitar?? demişsin. rap müziğin alt yapısında kullanılan sample'ler nereden geliyor biraz düşünsene ;)


rocknrap - 23.01.2012 14:46:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Beni Benimle Bırak  - GP5
aslında fena değil geliştirilebilir, fakat eksik veya yarım diye belirtmelisin tabı paylaşırken. heveslenmesin kimse...


rocknrap - 23.01.2012 14:45:00

Anketler - En iyi Classic gitar Markası hangisi?
Daha önce gönderilen yorumlarda da adı geçtiği gibi, Antonio Sanchez iyi bir markadır klasik gitar için. Ancak benim tercihim el yapımı gitarlardan olacak. İyi bir el yapımı gitar, hele de birkaç yıl kullanılmış iyi bir el yapımı gitar, bunların hepsinden daha iyidir.


SecretGuitarist - 23.01.2012 14:27:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje  ver 7 - TAB
evet şarkı lydian mode.


nikniknikerek - 23.01.2012 14:22:17

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Bence gayeeeeet harika :)


mavis_qitarist - 23.01.2012 13:56:35

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Bence gayeeeeet harika :)


mavis_qitarist - 23.01.2012 13:56:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dağlar Dağlar  ver 2 - AKOR
ritim a ya a ya ayay :)


oGz -BsTn- - 23.01.2012 13:56:27

Sayfalar:  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046]  [ 4047 ]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [4053]  [4054] 

Anket
sessizsakin soruyor:
Arkadaşlar 2 gün 2 saatte nota ve ritimden çalmaya başladım sizde bu nasıl ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,23 saniye.