|
|
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı: ilk defa bu kadar ağır bir yorum yapcam heralde 1. gitarın en üst e mi teli nin akoru ölmüş tüm akorlar bozuk 2. numaranı bile vermişin yuh diyorum resimler ayrı bir dünya zaten gitar çalmak değil bence amacın neyse tavsiyem gitarı bırak yapabildiğin başka bir şeylerle takıl kardeş iyi akşamlar. Yorumunuz ve tabi ki şahsi görüşünüz için teşekkür'ü borç bilirim. şarkı orjinal ton değil kendi sesime transpoze edilmiş akor halidir bu da orjinal tonun düşürülmesi söz konusudur akustik ve akor ile ilgili kulak eğitimi almanızı tavsiye ederim ve beni takip ettiğiniz içinde teşekkürler..;)
hsn_ - 24.01.2012 01:26:18
|
Demolar - sertab erener-yanarım
tebrikler çok güzel çalıp söylemişsin gerçekten arkadaşların dedigi gibi diger demolarınıde çok beğendim eline sağlık :)))
GitaristATE - 24.01.2012 00:20:29
|
Demolar - Seni Düşünürüm.... Funda Arar
Aslında güzel calmıssınızda bazı yerlerde tempo düşmüş yinede güzel tebrikler 5 :)
GitaristATE - 24.01.2012 00:18:07
|
Demolar - ißrahim-Hiç Sevmedim(NesLihan)
çok çok beğendim :))
gece yağmuru - 23.01.2012 23:54:36
|
Demolar - İßrahim-ALev ALev(Feridun Düzağaç)
çok güzel tebrikler:)
gece yağmuru - 23.01.2012 23:39:47
|
İĞĞĞĞRERRERERERENNNÇÇ.
GTOYMUS - 23.01.2012 23:35:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle - TAB
şarkının hangi kısmı bu dostum :)
esra-kapan - 23.01.2012 23:32:56
|
Demolar - İßrahim-Hiçmi Düşunmedun sen (Kazım Koyuncu)
çok beğendim :))
gece yağmuru - 23.01.2012 23:29:56
|
kötü bir gitar seçimin var 350 tl kazık yemişsin normalde en iyi klasik gitar 235 liradır ben 350 tl ye ibanez elektro alırım ayrıca bu şarkıyı klasik gitarda çalamazsın yakın bir zamanda kendine bir elektro gitar al ... İĞRENÇ ÇALIYOSUN SOLO MOLO Bİ ŞEY ÇALAMIYOSUN SOLO OLMADAN BU ŞARKI HİÇBİR İŞE YARAMAZ.... Saygılar
GTOYMUS - 23.01.2012 23:19:55
|
|
ben dinledim internet download menagerle indirilebilio en azında
orkun44 - 23.01.2012 22:45:12
|
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
19 Ocak 2012 Perşembe tarihinde JeT0N yazmıştı: barış akarsu hasretinle yandı gönlüm ritmine benziyor ondan sordum. bu sarkının ritmi bu zaten =)
kilic - 23.01.2012 22:31:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - AKOR
E-------0-----|-------0-----|-------0-----|-------0---7-| B-----0---0---|-----0---0---|-----0---0---|-----0---0---| G---0-------0-|---0-------0-|---0-------0-|---0---------| D-------------|-------------|-------------|-------------| A-------------|-------------|-------------|-------------| E-0-----------|-0-----------|-0-----------|-0-----------| P (9/8 time) H P S P S E-7-----------7^0---------|---------7---8---7^8\5---7-5^3\2-----| B-----0-----------0-------|---------0---0-----------0-------5---| G---------0-----------0---|-----0-------------------------------| D-------------------------|-------------------------------------| A-------------------------|-------------------------------------| E-0-----------------------|-0-----------------------------------| P E-------------2^0---------|-------------0---0---0---| B-5-------5-------5-------|---------5-------5---5---| G-----5---------------5---|-----5-----------5---5---| D-------------------------|-------------------------| A-0-----------------------|-0---------------0---2---| E-------------------------|-------------------------| P H P P H E-0-----------3^0-----0---|-0-----------0^5^0--------| B-5-------5-------5---5---|-7-------7---------7^0-0^5| G-5-----5---5-------5-5---|-7-----7---7--------------| D-------------------------|--------------------------| A-3---3---------------3---|-5---5--------------------| E-------------------------|-------------------------- Bu kadar çıkarabildim devamını söleyin
RockOver - 23.01.2012 22:11:05
|
|
|