Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [4034]  [4035]  [ 4036 ]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 2 - TAB
E --5-3-1-0-3-1-0-----0-1-0-----0------------------------0------------------0-----
B -------------------------------3-----3-1-------3-1-0-1-3---1-----0-1-3-1--1----
G ------------------------------------------------------------------------------------2-


3-3 yerine 0-3 daha uygun olucaktır :)


яus - 25.01.2012 01:06:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
çalabildik biraz :)


enis_can - 25.01.2012 01:04:51

Demolar - Careless Whisper
introdaki ortadaki sondaki solo çok sade kalmış
bi ton pes yapsam yırtmalar daha net çıkar
kendinize özgün cesur bi cover olmuş telaffuz da iyi ses de güzel
başarılar dilerim


emrektunca - 25.01.2012 01:02:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Ah Sen  - AKOR
RİTİM VEYA ARPEJ ?


asmalgs - 25.01.2012 00:41:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Sen Yokken  - AKOR
arpeji eya ritimi bilen varmı ?


asmalgs - 25.01.2012 00:29:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Yalnızlık Mevsimi  - AKOR
ritim veya arpeji bilen varmı ?


asmalgs - 25.01.2012 00:28:12

Demolar - Emre-Deniz gozlum
24 Ocak 2012 Salı tarihinde kilic yazmıştı:
emeğine sağlık =) çok güzel olmuş. başarılarının devamını dilerim =)
çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için inşallah daha iyilerini de yaparım :)


emrektunca - 24.01.2012 23:27:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Toygar Işıklı - Aşk-I Memnu  - TAB
10 Haziran 2010 Perşembe tarihinde hasopolidis yazmıştı:
Bide bunu deneyin :)


A----4--11--9--11--9--9--7--6--7--9---------------4--11--14--9--11--9--7--6--7--9----
bu daha iyi


n1dq - 24.01.2012 22:53:30

Anketler - Nota Geçişleri İyi Yapıyorum Başlangıç Gitarını Bırakmalı Mıyım?
eğitimini yiyim, alabildiğiniz paranızın yettiği en iyi gitarı alın


BarışMutlu - 24.01.2012 22:29:54

Demolar - Emre-Deniz gozlum
emeğine sağlık =) çok güzel olmuş. başarılarının devamını dilerim =)


kilic - 24.01.2012 22:17:02

Anketler - Cort x-6 Kullanıyorsanız veya Biliyorsanız Nasıldır!?
cort x6 yeni başlayanlar için dğildir yeni başlıyanar için cortx3 önerrim ii gitar ama bütçe sınırlıysa watforn de denemeleri ii olur.


the37 - 24.01.2012 22:10:07

Anketler - Anadolu Rock'ın yaşayan öncüsü kim?
19 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde orkun44 yazmıştı:
barış manço, erkin koray, cem karaca, bnlar ne oldu
erkin koray olaydı onu seçerdim


gitarisst1 - 24.01.2012 21:56:56

Sayfalar:  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [4034]  [4035]  [ 4036 ]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043] 

Anket
batu32 soruyor:
En İyi Metal Gurubu?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.