|
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde Buseorkun yazmıştı: Sigara kullanıyor musun bilmiyorum ama kullandığını düşünüyorum . :) Tabi buna karışamam ama ya yanlış parça seçimi olmuş , ton ile alakalı ya da sigara kullandığından dolayı sesinden hafif hava geliyor. Parçayı dinlemedim hiç ama yorum güzel. Sadece şancı olduğumdan dolayı ses olayına daha çok dikkat ederim,kullanış tarzına vb.. ve eğer evde org ya da piyanon var ise ya da gitarla da olabilir bir do majör gam ile parça kayıtlarından önce ya da şarkı söylemeden önce muhakkak ses açmanı tavsiye ederim . Daha saf bir sesle söylersin . Beğendim ama bunlara dikkat edersen daha da iyi olacağını düşünüyorum,umarım yararlı olurum . Saygılar Saol tavsiyelerin için ama sigara falan kullanmıyorum yanlış tespit koymuşsun. :) piyano yada org vs de yok bu işi profesyonelleşmek için deil sadece zevkim için yapıyorum..hatam elbette olacak :)
Si41 - 23.01.2012 00:39:05
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde zdila yazmıştı: gerçekten güzel olmuş. :) Beğenmene sevindim . :D
mavvii - 23.01.2012 00:15:52
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde sinemhancar yazmıştı: Çookk çokk iyii.. Beğenmene sevindim. Elimden geldiğince işte. :D
mavvii - 23.01.2012 00:15:01
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba......
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde devilscream yazmıştı: Hocam on numara olmuş herşeyiyle.Flüt,klavye efektleri,gitar ve yorumun cidden üst düzey olmuş ellerine sağlık. eyvallah kardeşim saol
bariscapt - 22.01.2012 23:42:04
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
Çookk çokk iyii..
sinemhancar - 22.01.2012 23:42:03
|
Demolar - Gördüğüme sevindim
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde devilscream yazmıştı: Hocam demolarında altyapıların ve yorumların çok iyi.De bir şey dikkatimi çekti ya sesin aşırı pes ya da kendi tercihinle pesten söylüyorsun.Evde denedim aynı tondan ama yok çıkmıyor o en kalın ses:) pesten soylemeyi seviyorum dogru aslnda tiz seslerde pek basarılı oldugumu dusunmuyorum pek cıkmıo sesim ama anason sarkısında baya bi tiz denedim dinle bakalm :)
bariscapt - 22.01.2012 23:41:23
|
Demolar - Gördüğüme sevindim
Hocam demolarında altyapıların ve yorumların çok iyi.De bir şey dikkatimi çekti ya sesin aşırı pes ya da kendi tercihinle pesten söylüyorsun.Evde denedim aynı tondan ama yok çıkmıyor o en kalın ses:)
devilscream - 22.01.2012 23:39:22
|
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde devilscream yazmıştı: İntro çok iyi olmuş ellerine sağlık. Yorumunda güzel ancak yarım ton ince tona transpoze etsen ve biraz nağme katsan kusursuz bi demo olurmuş ama yine de başarılı bi çalışma. Emeğine sağlık;) aslnda yorumumu pek begendigimi soyleyemem pek içime sinmedi aslnda :) oylesine koydum siteye tesekkurler
bariscapt - 22.01.2012 23:38:22
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba......
Hocam on numara olmuş herşeyiyle.Flüt,klavye efektleri,gitar ve yorumun cidden üst düzey olmuş ellerine sağlık.
devilscream - 22.01.2012 23:37:04
|
İntro çok iyi olmuş ellerine sağlık. Yorumunda güzel ancak yarım ton ince tona transpoze etsen ve biraz nağme katsan kusursuz bi demo olurmuş ama yine de başarılı bi çalışma. Emeğine sağlık;)
devilscream - 22.01.2012 23:33:53
|
|
ç.sarı oglu ejder
babalar ölmez - 22.01.2012 23:04:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı - AKOR
OLMAMIŞ AHMET KARDEŞ
xbo78 - 22.01.2012 23:03:38
|
|
|