Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [4082]  [4083]  [ 4084 ]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [4089]  [4090]  [4091] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Düşler Sokağı  ver 5 - AKOR
ritimi ne bunun


gitaristbrn - 17.01.2012 10:58:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Üşürken  ver 2 - AKOR
Am ler C Bm ler de D olucak. Eline sağlık.


smdsd(SamedŞad) - 17.01.2012 10:32:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
03 Ocak 2012 Salı tarihinde cREC yazmıştı:
arkadaşlar bu şarkıdaki tüm akorları bilmeme rağmen akor geçişlerini yapamıyorum yardımcı olabilecek akadaşlar varsa lütfen mesaj atsın
önce ellerini alıştırmak için çalmadan geçiş yapmalısın


benim sitem - 17.01.2012 09:34:12

Demolar - Ayyüzlüm
daha çok çalışman gerek, çok.


kxl9mm - 17.01.2012 07:10:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Oyun Havası - Misket  - TAB
sonu yanlış gibi 1 altta olması gerekiyo ve sonunda bide 0 olması lazım sanırsam


iismett - 17.01.2012 04:45:37

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
abi bu parçayı ilk kez senden dinledim, başkasından da dinlesem beğenmem töbe :) altyapı yine her zamanki gibi on numara bir de üstüne üstlük o ses olayında bahsini yaptığım o metallik yok olmuş gitmiş, on numara olmuş, tadına doyum olmuyor valla. sesin ayrı bir güzel geliyor valla, hatta böyle sesin olduğunu bilmiyodum :)


kxl9mm - 17.01.2012 03:53:41

Demolar - cesaretin varmı aşka
kardeşim bune yav :(


Gitar-Emrah - 17.01.2012 03:30:10

Demolar - Caddelerde Rüzgar
17 Ocak 2012 Salı tarihinde youmute yazmıştı:
bence çok iyi lan ses kötü çıkmamış baya iyi :)
kardeşim sagol :D


Gitar-Emrah - 17.01.2012 03:18:34

Demolar - Caddelerde Rüzgar
bence çok iyi lan ses kötü çıkmamış baya iyi :)


youmute - 17.01.2012 02:38:28

Anketler - Dünyada En İyi Elektro Soloyu ........ Atar!
her solo gitarist farklı teknikler kullanır. saçma bir anket.


demonicboi - 17.01.2012 00:56:34

evet evet bu da olmus...agzına saglık..


emrektunca - 17.01.2012 00:46:11

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
20 Eylül 2011 Salı tarihinde Gitaris67 yazmıştı:
ben sizi anlamıyorum ibanez sadece türkiyede isim yapmış bi marka ve ibanezi alanların çoğu özentilikten alıyor.zaten gitarı tamamen bilen tanıyan birisi olsa ibanez almaz.adam metal yapıosa bc rich,dean,esp veya jackson alır.ama blues ve jazz seviosa gibson,fender alır.eğer alternatif bi ton ve her tür müziğe uyum sağlayabilicek bi gitar istiosada yamaha alır...
her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır yeğen :D ibaneze laf yok ama ;)


demonicboi - 17.01.2012 00:26:54

Sayfalar:  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [4082]  [4083]  [ 4084 ]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [4089]  [4090]  [4091] 

Anket
yespeace soruyor:
Manga nın ülkemizi eurovizyonda hangi dilde parçayla temsil etmesini istersiniz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.