Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4018]  [4019]  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [ 4025 ]  [4026]  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Bu Böyle  - AKOR
Harika olmuş saolun çalabiliyorum kolay düz ritim millet ama Aşk seni.. den sonra çift kesme bu böyle lerde düz ritim saol güzel beğendim.


J3ySalimcan - 27.01.2012 12:34:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - Bir Resmin Bile Yok  - TAB
gayet başarılı


kothreqer - 27.01.2012 12:31:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Bu Böyle  - AKOR
cadd 7 yi anlamadım C7 yimi kastediyorsunuz ayrdım edin bnde çalıcam :)


J3ySalimcan - 27.01.2012 12:30:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel  - AKOR
Bravo orjinal akorlar aferin emeğine sağlık ama '' uzun zor sıkıcı günler '' derken günlerde Am uygun oluyor öyle deneyin...


J3ySalimcan - 27.01.2012 12:25:08

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Sarı Laleler  - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde J3ySalimcan yazmıştı:
Laaps adlı arkadaş çok mantıklı sana katılıyorum D daha iyi gidiyo sana sarı laleler aldım mısrasına:)
Pardon ''satırlar uçar gider aklımdan'' olması lazım D akorunun yeri yanlışlık olmuş:)


J3ySalimcan - 27.01.2012 12:19:17

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Sarı Laleler  - AKOR
Laaps adlı arkadaş çok mantıklı sana katılıyorum D daha iyi gidiyo sana sarı laleler aldım mısrasına:)


J3ySalimcan - 27.01.2012 12:17:47

Demolar - Bir festival filmi için yaptığımız bir çalışma.
dinletiyorsunuz gerçekten keyifliydi emeğinize sağlık güzel olmuş.


bLuedncR - 27.01.2012 12:17:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Unutmamalı  ver 4 - AKOR
ellerine sağlık güzel olmuş.


chernobil_tgcn - 27.01.2012 11:43:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Beşiktaş - Haydi Hisset  - AKOR
25 Mayıs 2011 Çarşamba tarihinde вяку αη∂ яσ¢к yazmıştı:
ritm???
AYKY


Beşiktaşlı. - 27.01.2012 11:41:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 4 - TAB
eline sağlık :D


cREC - 27.01.2012 11:35:45

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
ben çok begendım :)


kemanist18 - 27.01.2012 11:28:23

Demolar - Anason (Zakkum)
emeğine sağlık dostum ama olmamış.


chernobil_tgcn - 27.01.2012 11:27:38

Sayfalar:  [4018]  [4019]  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [ 4025 ]  [4026]  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032] 

Anket
CemÖzkabalak soruyor:
9 ayda,9 akoru kusursuz yapıyorum sizce nasıl?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.