Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020]  [ 4021 ]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027]  [4028] 
Haberler - Yüksek hayal kırıklığı!
yaa lemonade mouth gerçek olsaydı o katılırdı veeeee 1.'LİK ÖDÜLÜ LEMONADE MOUTH ama başka ülke kazanırdı o zaman. koskoca manga veya duman yada koreden SS501 katılırdı:)


berencik - 27.01.2012 22:40:22

Haberler - Yüksek hayal kırıklığı!
<p><em>ya yazık olmuş grubumuza ama şarkıyı geliştirebilirlerdi veya yabancı dil s&ouml;yleseydiler ya utan&ccedil; kaynağı"/fck/editor/images/smiley/msn/embaressed_smile.gif" alt=""/></em></p>


berencik - 27.01.2012 22:27:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Yavuz Bingöl - Yüreğim Yanıyor  - AKOR
Rittm ???


osca''R'' - 27.01.2012 22:24:43

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Joa yazmıştı:
Adamın dansı var sesi var daha ne istiyorsunuz ben onu anlamış değilim ?? Hep aynı şarkıcıları görmekten sıkılmadımı bizim insanlar. gençlere böyle görev verilmesi gerçekten iyiye işaret bence iyi bir yarışma olacak
<p><em><strong>bence de haklı ne die &uuml;st&uuml;ne gelionuz adamın zaten stresli"/fck/editor/images/smiley/msn/omg_smile.gif" alt=""/></strong></em></p>


berencik - 27.01.2012 22:17:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - Sen Ve Ben  - AKOR
eline sağlık


mhrsmsr - 27.01.2012 22:16:43

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
yani olabilir ama onu hiç dnlemedim herkes beğendii için ben de seviyomuş numarası yapıyum:)


berencik - 27.01.2012 22:14:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Özer Atik - Mühürlüdür Adın  - AKOR
Dediğiniz gibi E yerine Em olunca daha güzel oluyor.

Ayrıca akorlarda geçen Gm/5- gibi saçma bir şey var. Hayatımda ilk defa böyle bir şey gördüm. Gm/5- yerine D#7 akorunu kullanarak çalın.

D#7: x11323


burayamiyaziyoz - 27.01.2012 21:16:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çanakkale Türküsü  - AKOR
adim ne oluyo arkadaşlar


JeT0N - 27.01.2012 20:43:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
valla takipçinizim süperr :D ellerinize sağlıkk


akordahisi - 27.01.2012 20:31:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
gerçekten bu siteye bayılıyorum arkadaş :D size çok teşekkürlerrrr :D


akordahisi - 27.01.2012 20:30:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende  - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Cirkinsovalye yazmıştı:
işte sorun orada o akorda olmuyor :D F#m den sonra C#m gelmez , Bm geliyor o şekilde çalın :D hadi şimdi bye :)
evet denedim baya bi olmadı az buz değil. C#m7 li basınca daha iyi bir ses aldım. kolay gelsin


Sebastian_Bach - 27.01.2012 19:58:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende  - AKOR
işte sorun orada o akorda olmuyor :D F#m den sonra C#m gelmez , Bm geliyor o şekilde çalın :D hadi şimdi bye :)


Cirkinsovalye - 27.01.2012 19:54:18

Sayfalar:  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020]  [ 4021 ]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027]  [4028] 

Anket
imhoteph soruyor:
Gitarı en çok kime çalmaktan zevk alırısnız ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.