|
|
Anketler - her şarkının akorun tabın altında yazan KOMOÇOTOKO nedir bilen varmı?
dünyamızın orta yarım küresinde yaşayan kıllı bir mikroorganizmanın yumurtasına verilen isimmiş öle yazıyo :D
ibawi - 28.01.2012 13:58:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Hep Kahır - AKOR
17 Temmuz 2008 Perşembe tarihinde neo__ yazmıştı: bu guzel sarkıyı nedense senden bska kımse hatırlamamıs cok tesekkurler..akorlar ana hatlarıyla dogru ama arada egcısler daha doorusu suslemeler olsa daha ıyı olurdu..emegıne elıne ve sesıne saglık.. artık onuda çalanlara prof. çalanlara bıraktım :) yapan süslemeleri yapar aralara zaten..teşekkürler
Ibanez - 28.01.2012 13:33:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dağlar Mı Yollar Mı - AKOR
güzel olmuş
cck35 - 28.01.2012 13:30:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler - AKOR
bi kere videoda Gm ile başlıyo bence yanlış
taylan96 - 28.01.2012 13:22:09
|
İntro:F#m-E-Bm-(F#m-D-E)
F#m E Senden sonra beni bir tek geceler anladı Bm F#m E Bir de sigaramın boynu bükük dumanı
F#m E Senden sonra beni bir tek duvarlar anladı Bm F#m D E Bir de masadaki yazdığın o son yazı
E Kağıttan bir kayık gibi D Okyanuslara attın beni Bm D Sırılsıklam ve bir bağıma E F#m E Unutmadım terk ettiğini
F#m Bir gün bakacaksın arkaya D Orda ele bıraktıklarına E Aklına gelecek eskiler F#m D Kalbin atacak hıçkıra hıçkıra Bm Bir gın anlayacaksın ya D Utanacaksın yaptıklarına E Aklına gelecek eskiler Bm F#m E Kalbin atacak oflaya oflaya
Bide Bunu Dene
gammel - 28.01.2012 13:21:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Yağmur - AKOR
cok yavan olmus duygusuz olmus ama akorlar güzel bence biraz daha oynansa üstünde iyi olabilir
wilfin - 28.01.2012 13:20:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeynep Casalini - Duvar ver 3 - AKOR
Kapo 3 orjinal tonu yakalarsınız :)
KıRıK_KaLeM_56 - 28.01.2012 12:58:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları - AKOR
Arkadaşlar bir sürü yorum yapmışsınız ama yarısından fazlası saçma. 1. Rumba ritmi ile çalınıcak. Ritim nasıl derseniz; A-2'lik SUS- Y-K-Y-A-Y 2-Akorlar gayet güzel olmuş. Ve bareli diyip duruyorsunuz. Bu şarkıda Mi Major(E) akoru hariç diğer bütün akorlar La Minor (Am) Sol Major(G) Fa Major(F) hepsi bareli basılcak bir tek Mi Major akoru baresiz basılacak.
FrvrAln - 28.01.2012 12:53:26
|
|
bence ufak tefek hatalar dışında gayet güzel
berkergl - 28.01.2012 12:43:21
|
Demolar - cam parçası
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: güzel olmuş emegine sağlık başarılar dilerim...soner arıca tarzında olmuş çok teşekkürler vakit ayırıp dinlediğiniz için sağolun
berat vardarlı - 28.01.2012 05:02:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Güllerin Içinden - TAB
sonda da bitane 2 eksik :/
w@nted - 28.01.2012 03:30:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Güllerin Içinden - TAB
eline sağlık güzel olmuş ama 7-5-7 7-5-7 7-5-7-7-9-5-4-5 olucak sanırım . (9)
w@nted - 28.01.2012 03:27:39
|
|
|