Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020]  [4021]  [ 4022 ]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027]  [4028]  [4029] 
Kardeşim parçanın kendine uygun olan tonunda kayıt yapsaydın belki güzel olabilirdi .


Sephinroth - 27.01.2012 19:52:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende  - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Cirkinsovalye yazmıştı:
sence F#m ve ardından E akoru olmşmu ? :D herneyse çok istiosan gökhan tepe çok özlüyorm 7 ye bakarsın
aşağıda yorum yazılmış bak denmiş ki c#m daha dogru oluyor denmiş. bir zahmet et oku sonra cahil yorumlarını yap. ya da boş konuşma düzeltme yap herkes faydalansın.


Sebastian_Bach - 27.01.2012 19:47:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende  - AKOR
sence F#m ve ardından E akoru olmşmu ? :D herneyse çok istiosan gökhan tepe çok özlüyorm 7 ye bakarsın


Cirkinsovalye - 27.01.2012 19:34:54

Demolar - paramparça
Tesekkurler arkadaslar muzisyen arkadaslarimin yorumlari cok onemli benim icin


cbr - 27.01.2012 19:28:40

Demolar - Aşk Geri Gelir (Aylin Aslım) - Çağdaş BOY
çok güzelll ;) akorları alabilir miyim :)


rogueee - 27.01.2012 19:24:06

Demolar - DEVLERİN AŞKI TAB+SOLO (Girş Kısım)
yorum yapın beyler


GooS3 - 27.01.2012 19:23:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  ver 5 - AKOR
saçmalama süper olmuş


cREC - 27.01.2012 19:01:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde ahmedy00 yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sigma_guitar yazmıştı:
Em.... Em Fm Em
Benim bu derdim
Fm
Ne yağan yağmurda
G
Ne yalancı sonbaharda
Fm m Fm Em
Ne bomboş sokaklarda…


Em Fm Em
Kırılmış her yanım
Fm G
Kaybolur zaman saçlarında
Fm
Gözlerim sokaklarda
Em Fm Em
Sebebi isyan aşkım…



İçim yanar, içim kanar da
F-G
İsyan!
Fm Am
Geriye bir avuç yalan
Fm G Am
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman…
fikrine saygı duyuyorum ama Fm koymak biraz cinayet olmuş :D
katılıorm
bende katılıyorum sana :D


aRaqon42 - 27.01.2012 18:46:31

26 Eylül 2010 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
basarılı ama solo knusunda sanırım calsıman lazım.ritimlere gore biraz ileri veya geri kayıo
Evet. Çok Doğru Demş. Solo Biraz Geride KAlıo.


Gitarist.Onur - 27.01.2012 18:41:02

Demolar - Çağatay Ft gülşen Alnının Yazısı
Güzel bi calisma olmus!


Ugurluu - 27.01.2012 18:32:39

27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Ugurluu yazmıştı:
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde ParoiSt yazmıştı:
pimaimam kullanmıssın simdi dikkatimi cekti Pimiaimi orjinal arpeji
tesekkür ederim...dogrusunu denerim ;)
tesekkürler :)


Ugurluu - 27.01.2012 18:29:29

26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde ParoiSt yazmıştı:
pimaimam kullanmıssın simdi dikkatimi cekti Pimiaimi orjinal arpeji
tesekkür ederim...dogrusunu denerim ;)


Ugurluu - 27.01.2012 18:29:02

Sayfalar:  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020]  [4021]  [ 4022 ]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027]  [4028]  [4029] 

Anket
ADANA.Lİ soruyor:
Sizce Valencia Nasıl Bir Gitar Markası?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.