|
|
|
Kardeşim parçanın kendine uygun olan tonunda kayıt yapsaydın belki güzel olabilirdi .
Sephinroth - 27.01.2012 19:52:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Cirkinsovalye yazmıştı: sence F#m ve ardından E akoru olmşmu ? :D herneyse çok istiosan gökhan tepe çok özlüyorm 7 ye bakarsın aşağıda yorum yazılmış bak denmiş ki c#m daha dogru oluyor denmiş. bir zahmet et oku sonra cahil yorumlarını yap. ya da boş konuşma düzeltme yap herkes faydalansın.
Sebastian_Bach - 27.01.2012 19:47:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende - AKOR
sence F#m ve ardından E akoru olmşmu ? :D herneyse çok istiosan gökhan tepe çok özlüyorm 7 ye bakarsın
Cirkinsovalye - 27.01.2012 19:34:54
|
Demolar - paramparça
Tesekkurler arkadaslar muzisyen arkadaslarimin yorumlari cok onemli benim icin
cbr - 27.01.2012 19:28:40
|
Demolar - Aşk Geri Gelir (Aylin Aslım) - Çağdaş BOY
çok güzelll ;) akorları alabilir miyim :)
rogueee - 27.01.2012 19:24:06
|
Demolar - DEVLERİN AŞKI TAB+SOLO (Girş Kısım)
yorum yapın beyler
GooS3 - 27.01.2012 19:23:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya ver 5 - AKOR
saçmalama süper olmuş
cREC - 27.01.2012 19:01:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde ahmedy00 yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sigma_guitar yazmıştı: Em.... Em Fm Em Benim bu derdim Fm Ne yağan yağmurda G Ne yalancı sonbaharda Fm m Fm Em Ne bomboş sokaklarda…
Em Fm Em Kırılmış her yanım Fm G Kaybolur zaman saçlarında Fm Gözlerim sokaklarda Em Fm Em Sebebi isyan aşkım…
İçim yanar, içim kanar da F-G İsyan! Fm Am Geriye bir avuç yalan Fm G Am Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman… fikrine saygı duyuyorum ama Fm koymak biraz cinayet olmuş :D katılıorm bende katılıyorum sana :D
aRaqon42 - 27.01.2012 18:46:31
|
26 Eylül 2010 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: basarılı ama solo knusunda sanırım calsıman lazım.ritimlere gore biraz ileri veya geri kayıo Evet. Çok Doğru Demş. Solo Biraz Geride KAlıo.
Gitarist.Onur - 27.01.2012 18:41:02
|
Demolar - Çağatay Ft gülşen Alnının Yazısı
Güzel bi calisma olmus!
Ugurluu - 27.01.2012 18:32:39
|
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Ugurluu yazmıştı:
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde ParoiSt yazmıştı: pimaimam kullanmıssın simdi dikkatimi cekti Pimiaimi orjinal arpeji tesekkür ederim...dogrusunu denerim ;) tesekkürler :)
Ugurluu - 27.01.2012 18:29:29
|
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde ParoiSt yazmıştı: pimaimam kullanmıssın simdi dikkatimi cekti Pimiaimi orjinal arpeji tesekkür ederim...dogrusunu denerim ;)
Ugurluu - 27.01.2012 18:29:02
|
|
|