Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [ 4020 ]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027] 
Demolar - DEVLERİN AŞKI TAB+SOLO (Girş Kısım)
doğru gerek akorlar gerek tab, elinize sağlık.


ozan kırarslan - 28.01.2012 02:57:03

tarzı derken? dinleyerek sadece söyleyiş tarzını değerlendirebiliriz fakat sertap ile vurguları veya çıkışları aynı değil. Doğal olarak, sesini benzetmemiz daha doğru olacaktır.


ozan kırarslan - 28.01.2012 02:35:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Kara Kara  ver 2 - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde TruanT yazmıştı:
ritim hakkında yardımcı olabilir misiniz?
4/4 lük ritm ..


cücü - 28.01.2012 01:43:44

güzel calısma ... en cok soylemek istediqim parca sesim gitmiyor ... james blunt ama o duygu verememıssın :)


gitarist-38 - 28.01.2012 00:31:37

ilk defa rap demosu dinliyorum burda çok başarılı bravo...


MusicalParadoX - 28.01.2012 00:29:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Olmasa Mektubun  ver 2 - AKOR
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde juana1 yazmıştı:
D-E-Bm-C#m
ayrıldıgımıza kısmı nasıl gecicem yav kolay yolu varmı .
Sadece bas tellerıne vuruyorsun o yüzden akoru tam basmana gerek yok

D-E-D-C#m
ayrıldığımıza kısmı böyle olacak sadece bas tellerine bas en sonundaki akoru bas yapabilirsin :)


KıRıK_KaLeM_56 - 28.01.2012 00:20:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje  ver 2 - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
15 Şubat 2009 Pazar tarihinde oguz92 yazmıştı:
intro yanlış...
git ve o elindeki gitari firlat!
pardon kardeşim adam gibi bi daha caldim ilk kısmı yanlış evvet :D


Dumanyak' - 28.01.2012 00:00:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Çok Özlüyorum Seni  ver 5 - AKOR
d7-9 ve em7-5 ne nasıl basılıyor ? :)


legolasaragorns - 27.01.2012 23:59:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje  ver 2 - AKOR
15 Şubat 2009 Pazar tarihinde oguz92 yazmıştı:
intro yanlış...
git ve o elindeki gitari firlat!


Dumanyak' - 27.01.2012 23:58:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Kimseye Etmem Şikayet  ver 4 - AKOR
bence tüm akorlar içinde en düzgünü bu. emeğine sağlık dostum.


sgurbuz - 27.01.2012 23:39:31

Demolar - CNR - Kurşun
çok iyi yorumlamışsın


djinter - 27.01.2012 23:19:18

Demolar - Çağatay Ft gülşen Alnının Yazısı
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Ugurluu yazmıştı:
Güzel bi calisma olmus!
teşekkürler


Joa - 27.01.2012 23:14:28

Sayfalar:  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [ 4020 ]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027] 

Anket
60qençlik soruyor:
Niçin müzik dinlersiniz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.