|
|
Demolar - DEVLERİN AŞKI TAB+SOLO (Girş Kısım)
doğru gerek akorlar gerek tab, elinize sağlık.
ozan kırarslan - 28.01.2012 02:57:03
|
|
tarzı derken? dinleyerek sadece söyleyiş tarzını değerlendirebiliriz fakat sertap ile vurguları veya çıkışları aynı değil. Doğal olarak, sesini benzetmemiz daha doğru olacaktır.
ozan kırarslan - 28.01.2012 02:35:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Kara Kara ver 2 - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde TruanT yazmıştı: ritim hakkında yardımcı olabilir misiniz? 4/4 lük ritm ..
cücü - 28.01.2012 01:43:44
|
|
güzel calısma ... en cok soylemek istediqim parca sesim gitmiyor ... james blunt ama o duygu verememıssın :)
gitarist-38 - 28.01.2012 00:31:37
|
|
ilk defa rap demosu dinliyorum burda çok başarılı bravo...
MusicalParadoX - 28.01.2012 00:29:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Olmasa Mektubun ver 2 - AKOR
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde juana1 yazmıştı: D-E-Bm-C#m ayrıldıgımıza kısmı nasıl gecicem yav kolay yolu varmı .
Sadece bas tellerıne vuruyorsun o yüzden akoru tam basmana gerek yok
D-E-D-C#m ayrıldığımıza kısmı böyle olacak sadece bas tellerine bas en sonundaki akoru bas yapabilirsin :)
KıRıK_KaLeM_56 - 28.01.2012 00:20:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje ver 2 - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
15 Şubat 2009 Pazar tarihinde oguz92 yazmıştı: intro yanlış... git ve o elindeki gitari firlat! pardon kardeşim adam gibi bi daha caldim ilk kısmı yanlış evvet :D
Dumanyak' - 28.01.2012 00:00:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Çok Özlüyorum Seni ver 5 - AKOR
d7-9 ve em7-5 ne nasıl basılıyor ? :)
legolasaragorns - 27.01.2012 23:59:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje ver 2 - AKOR
15 Şubat 2009 Pazar tarihinde oguz92 yazmıştı: intro yanlış... git ve o elindeki gitari firlat!
Dumanyak' - 27.01.2012 23:58:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Kimseye Etmem Şikayet ver 4 - AKOR
bence tüm akorlar içinde en düzgünü bu. emeğine sağlık dostum.
sgurbuz - 27.01.2012 23:39:31
|
Demolar - CNR - Kurşun
çok iyi yorumlamışsın
djinter - 27.01.2012 23:19:18
|
Demolar - Çağatay Ft gülşen Alnının Yazısı
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Ugurluu yazmıştı: Güzel bi calisma olmus! teşekkürler
Joa - 27.01.2012 23:14:28
|
|
|