Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [ 4013 ]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020] 
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
oldukça başarılı.


^^güneş - 29.01.2012 11:39:34

Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
Böyle gitar çalmayı bana da öğretsene :) Çok güzel, tebrikler. Gerçekten ne zamandır çalıyorsun, nasıl böyle gelişti gitarın bana da tavsiye verir misin ?


orangeroom - 29.01.2012 11:38:16

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
çok güzel olmuş :)


adım yok - 29.01.2012 11:27:32

Demolar - Sezenler Olmuş
Evet zorlandım,aslında daha inceydi bu bir ton kalına çekilmiş hali. Biraz daha kalına çekebilirim tabii ki, teşekkürler yorumunuz için :)


orangeroom - 29.01.2012 10:58:04

Anketler - Washburn Elektro Gitar Aldım. Sizce Kötü Mü Ettim?
o değilde washsurn ' u bilmeyen insanlarda varmış vayy be .


code509tr - 29.01.2012 10:22:02

Demolar - Sezenler Olmuş
Yarım yada 1 ses kalından çalarsanız o ses siz olursunuz. Sesiniz güzel ama çok zorlamışsınız. Atıyorum EM'den çaldıysanız DM den çalın.


AloneGitarist - 29.01.2012 07:02:32

Demolar - fırat tanış - yani
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı:
bu sesten müzisyen olur bence.
sağol :) biraz gitarı biraz da sesi düzeltebilirsem daha iyi olacak


danyal1453 - 29.01.2012 04:40:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Yıkık  ver 9 - AKOR
elise sağlık en güzeli bu


kayraaa - 29.01.2012 02:19:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Beni Bırakma  ver 3 - AKOR
orjinal ton, hatalar var biraz ama en iyisi bu yinede emegine sağlık


kayraaa - 29.01.2012 02:04:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Mabel Matiz - Filler Ve Çimen  - AKOR
az önce tvde dinledim hoşuma gitti ama gece oldugundan çalamıyorum şuan :O


freedom593 - 29.01.2012 01:51:43

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde ParoiSt yazmıştı:
10 üzerinden 10 : )
Teşekkür ediyorum :D


sobe1076 - 29.01.2012 01:41:35

Demolar - Pinhani - Hele Bi Gel - Gitar Halit Aydın
Mükemmel yani söyleyecek söz yok bence :D


sobe1076 - 29.01.2012 01:31:04

Sayfalar:  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [ 4013 ]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017]  [4018]  [4019]  [4020] 

Anket
Zakkumcu soruyor:
En iyi Rock grubu ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.