Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
Böyle gitar çalmayı bana da öğretsene :) Çok güzel, tebrikler. Gerçekten ne zamandır çalıyorsun, nasıl böyle gelişti gitarın bana da tavsiye verir misin ?
Demolar - Sezenler Olmuş
Evet zorlandım,aslında daha inceydi bu bir ton kalına çekilmiş hali. Biraz daha kalına çekebilirim tabii ki, teşekkürler yorumunuz için :)
Demolar - Sezenler Olmuş
Yarım yada 1 ses kalından çalarsanız o ses siz olursunuz. Sesiniz güzel ama çok zorlamışsınız. Atıyorum EM'den çaldıysanız DM den çalın.