Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [ 4006 ]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  ver 3 - TAB
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde dijitalportakal yazmıştı:
şu 's' işareti ne anlama geliyor ?
slide tele vurmadan klavyede sonraki perdeye kay


black_man99 - 30.01.2012 02:12:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  ver 3 - TAB
doğruya doğru çok güzel eline sağlık


black_man99 - 30.01.2012 02:10:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 4 - TAB
ama yinede eline sağlık çoğu yeri diğer versiyonlardan doğru dandik bişey değil "helal olsun" :)


black_man99 - 30.01.2012 02:06:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 4 - TAB
arkadaşlar duman bu şarkıda majör ve minör akorları kullanmamıştır. Power chord kullanılmıştır orjinali elimde editöre yolladım geldiği zaman bir de ona bakarsanız sevinirim


black_man99 - 30.01.2012 02:05:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
E F E F
Bir kadeh sessizlik doldurdum daldım gittim semaya
E F E F
Güz geçti bahar geçti derken bir gün daha görsek ne ala

Böyle daha uyumlu oluyor vuruşlarda :)


Just_1 - 30.01.2012 01:00:11

Demolar - Sezenler OLMUŞ (Süper Yorum)
helal olsun güzel olmuş bide tabını paylaşsan daha güzel olcak


rockbysezerx - 30.01.2012 00:50:13

Demolar - Halil Sazei - "Paramparça"
sesine sağlık güzel olmuş


rockbysezerx - 30.01.2012 00:46:55

Demolar - paramparça
bana kalırsa sahibinden daha güzel söylemişsiniz. çok başarılı.


sarpd - 29.01.2012 23:47:19

Anketler - Gitariniz hangi renk (: ?
Elektro kırmızı siyah
klasik beyaz


Kerem77 - 29.01.2012 23:18:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları  - AKOR
admin sonunda aşık oldum dıoda oraya x4 koycaksn oraya 4 kez sölıceksn ..


black1010 - 29.01.2012 23:14:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeynep Casalini - Duvar  ver 2 - AKOR
Arpej:pimami

Ritim:A AYAY :)


comollokko - 29.01.2012 23:13:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Direc-t - Hasret  ver 2 - TAB
E------------------------------0---------------------------------------
B---1-0-------0--1-0-1-0---------3-1-0--1-0-----------0--1-0-----------
G-------2-1-2--------------2-1--------------2-1-2-1-2--------2-1-2—----
En dogrusu bu bıraz gec ama .9


tabcı abdo - 29.01.2012 22:53:51

Sayfalar:  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [ 4006 ]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013] 

Anket
OnLyKronoS soruyor:
En İyi Akustik Gitar Markası ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.