Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [ 3999 ]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Koray Candemir - Hiç Bir Zaman Eskisi Gibi Olmaz  - AKOR
transpoze


fridayman - 30.01.2012 22:52:03

30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde black_man99 yazmıştı:
gitar güzel ama ses yok.
Kardeş gitar çalmaya 1 ay önce başladım sesim bu şarkıya gitmiyo daha ince bi şarkı olsa daha iyi olurdu.


Emree1997 - 30.01.2012 22:51:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Gecenin Yarısı  - AKOR
bareli daha iyi dediğin gibi dostum.. valencia senin dediğin benim kulağıma yatmadı :)


mawisis - 30.01.2012 22:48:47

30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Emree1997 yazmıştı:
Çok güzel olmuş bende eskiden raple uğraşıyodum bıraktım ;)
Teşekkürler =)


Joa - 30.01.2012 22:35:16

Demolar - Tükeneceğiz - Sezen Aksu
31 Temmuz 2009 Cuma tarihinde hakanhacki yazmıştı:
31 Temmuz 2009 Cuma tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:
31 Temmuz 2009 Cuma tarihinde hakanhacki yazmıştı:
31 Temmuz 2009 Cuma tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:
iyi ama ses tonu kalın kaçmış.zor şarkı sesi yetersiz kılmış bağıralcak yerlerde.kolay gele
bence şarkı söylemek bağırmak değildir yumuşak tonlarda söylemek hoşuma gidiyor yinede yorumun için sağol ,zor bi şarkıda değil buarada
bağırmayınca notalara seslere bassmamış olursun rahat olur şarkı doğal olrk.sen zor değil die böle yazdığın için yazdım gıcıklık yapmak için değil
sağol dostum sen kendi tarzına göre söyle şarkılarını beni dinleyip seven insanlar var, yinede sağol öğretici bilgilerin için belki okuyupta faydalanana insanlar olur
bu artistliğin nerden geliyo anlamadım ki... adam doğru söylüyo... güzel güzel de eleştirmiş... niye terslemeye çalıştığını çözmüş değilim..


iSTaNNBuLLu - 30.01.2012 22:35:00

ses rengin güzel gitar biraz sade kalmış ama..
telaffuz genel olarak iyi.
fairground attraction-perfect i güzel soylersin bence...başarılar dilerim


emrektunca - 30.01.2012 22:28:42

sesin biraz kötü =D


gıtarcıbyza - 30.01.2012 22:25:41

30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde qRaNqs.# yazmıştı:
arkadasım harikasın sesin muhtesem, yetenek sizsiniz e felan cıksana :D
teşekkürler güzel yorumun için.
yetenek sizsiniz türkiye bir yetenek yarışması değil bana göre, buradaki hiç bir arkadaş için ölçü olamaz :)


sarpd - 30.01.2012 22:09:49

30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gitaristrh yazmıştı:
başarılı fakat ses tam oturmamış melodiyle bnce :D
azda olsa olmuş farkettim yorum için teşşkürler..


rok3 - 30.01.2012 22:07:07

30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Esferica yazmıştı:
az daha kalınlaştırabilirdin transpoze lazım senin sesine bide gitarında soru var sanki
Gitarda sorun yok kayıt sesi öle kalınlaştırmaya çalışacağım yorum için teşekkürler..


rok3 - 30.01.2012 22:05:51

30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde freezeup42 yazmıştı:
ses mükemmel biraz daha çalış ogün şanlısoydan daha iyisini yapabilirsin :))
:)


rok3 - 30.01.2012 22:04:49

gitar güzel ama ses yok.


black_man99 - 30.01.2012 22:04:10

Sayfalar:  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [ 3999 ]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006] 

Anket
barkinno soruyor:
Sizce Gitar En Çok Ne İçin Kullanılmalı ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.