Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [ 4005 ]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Arpej Çalışması - Arpej Calışması  - TAB
paylaşımın için teşekkürler ...


grupsu - 30.01.2012 12:48:37

Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
hocam çok hoş olmuş eline ağzına sağlık (: şahsen çok beğendim


herepsilon - 30.01.2012 12:43:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba  ver 2 - TAB
son 2 notada 5 8 le bitse asında o da güzel olabilirmiş


Riseses - 30.01.2012 12:37:38

Demolar - Rüzgar - Grup Gündoğarken
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR...


cbr - 30.01.2012 12:34:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Yıldız Usmonova - Seni Severdim  - AKOR
transpoze edilmiş şeklini verebilirmisiniz?


zgrmdn - 30.01.2012 12:30:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Ver Bana Düşlerimi  - AKOR
Doğru seçim.


Mnatsagan - 30.01.2012 12:25:16

Demolar - Rüzgar - Grup Gündoğarken
hocam çok beğendim sesine sağlık (:


herepsilon - 30.01.2012 11:58:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Birgün Özlersin  - AKOR
valla şarkı harika akorlar da basit zaten ama -bini neden atarsın- değil -biniyle de adaşsın diyor


doğa1046 - 30.01.2012 11:29:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Elini Tutmasam  ver 2 - AKOR
beyler ritim uydurmayın ritim ayxyay
a=aşağı
y=yukarı
x=kapat (vurgu)


bass18 - 30.01.2012 11:25:52

Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
aslında hepsi çok iyi rockcular gurur duyuyorum hepsiyle ama benim tercihim emre aydın erkek olarak,şebnem ferah kadın olarak,gece yolcuları grup olarak bunlar çok kaliteli rockcular diğer gruplarda süper tabii :)


barisarak - 30.01.2012 09:59:39

Demolar - paramparça
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde sarpd yazmıştı:
bana kalırsa sahibinden daha güzel söylemişsiniz. çok başarılı.
teşekkürler...


cbr - 30.01.2012 09:00:53

Demolar - grup 84- şimdi hayat
gayet kaliteli başarılı güzel çalınıp güzel söylenip güzel kaydedilmiş.


by_chawush - 30.01.2012 06:23:25

Sayfalar:  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [ 4005 ]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012] 

Anket
erenmgursoy soruyor:
Digitech distortion pedallarindan hangisi daha iyi ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.