|
|
Anketler - Hangisinin klavyesi soloya daha uygun?
ESP tabiki , onun dışında jackson ve fender klavyeleride rahattır .
code509tr - 31.01.2012 12:18:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
BUNLAR NE OLUYO BSI ANLAMADMM !!!
e-------------------------------------------------------------------- B---9----------9---12---11-----9------------------------------------------- G--------8-----------------------------8---9---8-------------------------------- D----------------------------------------------------11--9--8--9--11-------------- E--------------------------------------------------------------------- A---------------------------------------------------------------------
hsnsa - 31.01.2012 11:55:25
|
ses problemin sesini çok titretiyorsun göğüs nefesinden şarkı söylüyorsun şarkıları diyafram nefesiyle söylemelisin aşağıdaki linke bir bak derim http://www.uzmantv.com/sesi-dogru-kullanmak-icin-nasil-nefes-alinmali
orkun44 - 31.01.2012 10:51:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferdi Tayfur - Emmoğlu - AKOR
Am __________________ G Ben de bu dağların nesine geldim G_________________F Meleşir kuzular sesine geldim F_____________Dm____G Bir garip ölmüşte yasına geldim F__________Em Geldim emmoğlu
bi önceki yorumda akorlar kaymış!
afok - 31.01.2012 10:05:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferdi Tayfur - Emmoğlu - AKOR
Am G ) Ben de bu dağların nesine geldim ) F Meleşir kuzular sesine geldim ) F Dm G ) x2 Bir garip ölmüşte yasına geldim ) F Em ) Geldim emmoğlu
ben böyle çalıyorum :)
afok - 31.01.2012 10:02:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
X-} sus demek , arkadaşlar bu basit versiyonu arada hep süslemeler var normalde yani yanlış diyorsunuz da eksik deseniz daha doğru
lantli - 31.01.2012 02:30:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülay - Sen Gelmez Oldun - AKOR
Pes yani sözler yanlış yazılmış ilk satır
Biz bu sonbaharda buluşacaktık
olacak !!! :)
comollokko - 31.01.2012 00:22:34
|
|
çalışmak lazım cooooooooooooooooook
terliksihayvan7 - 30.01.2012 23:41:44
|
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde kadir1st yazmıştı: 3 senedir sitedeyim.Sırf sana yorum atmak icin uye oldum. bu kayıtları insanların yorumlarını almak icin yapmıssın. darılmaca yok dogruları yazcam ona gore kendini gelistir duzelt diye. 1)Berbat olmuş hayatımda bu kadar kotu sarkı soyleyeni gormedim. 2)Gitarı sen calıosan eger problem yok gitarda. 3)soylerken sesini serbest bırak gitarın telinden gelen sesi duy sesinide o sesle butunlestirmeye çalıs.(yani tonda solemeye calıs kendince)gitarda hangi tondan calısosan sesinide o tonun a uydur hemen olmaz ama duyarak yapmaya calıs. --Kendini sıkarak sesini incelterek sarkı soylemeye calısma.bu sesini dahada cekilmez bi hal almasına neden olur cok muzik dinle heryerde sarkılara eslik et zamanla duzelir-- iyi calısmalar... katılmamak elde değil :)
terliksihayvan7 - 30.01.2012 23:40:23
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba
şarkıyı arabesk yapmışsın kurt cobain adlı arkadaşa katılıyorum herkes almış duyguyu biz alamadık heralde neyse iyi çalışmalar.
Li Paris Man - 30.01.2012 23:25:47
|
Demolar - İzmir ( Metin Arolat ) - Çağdaş BOY
Çok güzel eline yüregine sağlık .:)
ShanRei - 30.01.2012 23:25:16
|
3 senedir sitedeyim.Sırf sana yorum atmak icin uye oldum. bu kayıtları insanların yorumlarını almak icin yapmıssın. darılmaca yok dogruları yazcam ona gore kendini gelistir duzelt diye. 1)Berbat olmuş hayatımda bu kadar kotu sarkı soyleyeni gormedim. 2)Gitarı sen calıosan eger problem yok gitarda. 3)soylerken sesini serbest bırak gitarın telinden gelen sesi duy sesinide o sesle butunlestirmeye çalıs.(yani tonda solemeye calıs kendince)gitarda hangi tondan calısosan sesinide o tonun a uydur hemen olmaz ama duyarak yapmaya calıs. --Kendini sıkarak sesini incelterek sarkı soylemeye calısma.bu sesini dahada cekilmez bi hal almasına neden olur cok muzik dinle heryerde sarkılara eslik et zamanla duzelir-- iyi calısmalar...
kadir1st - 30.01.2012 23:03:46
|
|
|