Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [ 3994 ]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Duruyor Zaman  - AKOR
29 Mayıs 2011 Pazar tarihinde ANaTHeMa yazmıştı:
F'lerin hepsi Dm olacak...
Dm'ye katılıyorum. onun dışında akorlar çok iyi. eline sağlık.


dvc - 31.01.2012 20:17:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba  ver 7 - AKOR
berbat


acemigitarist2 - 31.01.2012 20:13:27

Demolar - anonim-Senden ayrı geçen günler(esrasuatasoy)
şarkını sahibi kaandır anonim değil :)


barisarak - 31.01.2012 20:06:26

12 Eylül 2011 Pazartesi tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
belkide çift gitar olsa daha iyi olabilirdi:)
Katılıyorum arkadaş bu göreve hazırım şu an asdikglasig
Eridim bittim.sese bak.


apndXX - 31.01.2012 19:55:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Doğan Canku - Ayrılık  - AKOR
bu şarkının introsunun tabı elinde olan varmı?


nslhnn - 31.01.2012 19:36:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Keremcem - Son Bir Kez  - AKOR
bu siteye bu arada bayıldım..10 numara


rvyda - 31.01.2012 19:22:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Keremcem - Son Bir Kez  - AKOR
ritmi veya arpeji nasıl olacak acaba??????


rvyda - 31.01.2012 19:21:49

31 Ocak 2012 Salı tarihinde Kutluhan Meral yazmıştı:
Sesin kötülüğünü çirkinliğini bilmem ama baştan aşağı bütün şarkılarında detone oluyorsun. Sesinin bir kere olsun rayına oturduğuna tanık olmadım. Hepsi aynı hepsi detone. Bu şekilde kayıt yapıp buraya koymak çok anlamsız, sanmıyorum ki sen zevk alıyorsun dinlerken. Şunu çabala şarkıya doğru sesten başlayıp, o sesle devam etmeyi hedefle, uğraş, sonra kayıt yap ve koy buraya..
Hiç bir gitar şan eğitimim yok tavsiyeler için teşekkür ederim.


rok3 - 31.01.2012 18:22:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Reha - Aşk Çiçeği  - AKOR
Teşekkür ederim.


SAHINNNNNN - 31.01.2012 18:17:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Uyan Sunam Uyan  ver 2 - AKOR
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde GuitaRist.12 yazmıştı:
arkadaşm ellerine sağlk cuk diye otrmş. gtar çalmaya bi süre ara vermiştim.
Cm7b5 akorun nasl basıldığını unuttum da yardmcı olursanz sevinirim.
En altta basılışını yazmıştım: Cm7b5 : x34346


SAHINNNNNN - 31.01.2012 18:13:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Göçmen Kızı  - AKOR
Teşekkür ederim


SAHINNNNNN - 31.01.2012 18:06:07

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gitaristrh yazmıştı:
süper olmuş
eline sağlık
teşekkürler ;)


rogueee - 31.01.2012 18:03:11

Sayfalar:  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [ 3994 ]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001] 

Anket
calciuss soruyor:
Takamine G321 Nasıldır ?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.