Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [ 3989 ]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996] 
Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde herepsilon yazmıştı:
hocam çok hoş olmuş eline ağzına sağlık (: şahsen çok beğendim
teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)


lügrun - 1.02.2012 13:24:20

Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde by_suskun67 yazmıştı:
sesın ve sarkıların cok quzel bu sarkıyı da tam olarak quzel seslndırmısn basarılarınn devamını dılerm :)
teşekkürler :)


lügrun - 1.02.2012 13:23:59

Demolar - Eylül Akşamı-Pilli Bebek (Süper Şarkı-Dinleyin Bence)
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
gitarlar çok iyi olmuş ses biraz arka planda kalmış sadece...
başarılar dilerim
Sağol kardeşim yorum için. Sesim kötü bunu kabul ediyorum ama yapcak bişi yok malzeme bu. Tizde biraz daha güzel ama şarkı slow ve ağır ondan böyle oldu işte.


apndXX - 1.02.2012 13:06:47

Demolar - Snn-Bilir mi??
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
değişik bir yorum olmuş kendi tarzında..başarılar dilerim ;)
teşekkür ederim kardeşm..


Si41 - 1.02.2012 12:49:54

Demolar - Snn-Bilir mi??
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde orangeroom yazmıştı:
Bir şarkıyı bir kez dinlemek bana yeterli gelir genelde. Eğer dönüp tekrar dinlemek istiyorsam, o şarkıda bana güzel, farklı gelen bir şeyler vardır. Ya sözleridir, ya yorumdur, sestir, duygudur...İşte bu şarkıyı dönüp dönüp dinliyorum. Orijinalini de bilmiyorum kime aittir, kim söyler...İlk senden dinledim ve çok hoşuma gitti. Çok güzel söylemişsin, kendini vererek duygunu katarak söylemişsin. Gitarın eşliği de uyumlu olmuş, sanki gitar ve ses arasında bir atışma var, birbirlerinden güç alıyorlar gibi..Sevimli, neşeli, aynı zamanda hüzünlü, coşkulu ama bir yandan depresif, güzel olmuş, çok güzel :)
Teşekkür ederim içten güzel yorumuna :) beğendiğine sevindim..Tan söylüyo bu şarkıyı.. alışılmışın dışında yorum katmayı seviyorum farklı kıldığını düşünüyorum..Ortaya güzel sonuç çıkıncada her insan gibi bende mutlu oluyorum :)


Si41 - 1.02.2012 12:44:21

Demolar - Snn-Bilir mi??
değişik bir yorum olmuş kendi tarzında..başarılar dilerim ;)


emrektunca - 1.02.2012 12:38:42

Demolar - Eylül Akşamı-Pilli Bebek (Süper Şarkı-Dinleyin Bence)
gitarlar çok iyi olmuş ses biraz arka planda kalmış sadece...
başarılar dilerim


emrektunca - 1.02.2012 12:36:29

Demolar - Snn-Bilir mi??
Bir şarkıyı bir kez dinlemek bana yeterli gelir genelde. Eğer dönüp tekrar dinlemek istiyorsam, o şarkıda bana güzel, farklı gelen bir şeyler vardır. Ya sözleridir, ya yorumdur, sestir, duygudur...İşte bu şarkıyı dönüp dönüp dinliyorum. Orijinalini de bilmiyorum kime aittir, kim söyler...İlk senden dinledim ve çok hoşuma gitti. Çok güzel söylemişsin, kendini vererek duygunu katarak söylemişsin. Gitarın eşliği de uyumlu olmuş, sanki gitar ve ses arasında bir atışma var, birbirlerinden güç alıyorlar gibi..Sevimli, neşeli, aynı zamanda hüzünlü, coşkulu ama bir yandan depresif, güzel olmuş, çok güzel :)


orangeroom - 1.02.2012 12:30:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - TAB
29 Haziran 2009 Pazartesi tarihinde berkay298 yazmıştı:
e------------------------7-5----------------------------------------
b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4---
g-------------------------------------------------------------------5


arkadaşlar ben böyle çıkardım
Çok güzel kardeş eline sağlık..


dumancıyız - 1.02.2012 11:54:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Haydi Gel İçelim  - AKOR
19 Kasım 2010 Cuma tarihinde bekocomtr yazmıştı:
16 Ağustos 2009 Pazar tarihinde RossH yazmıştı:
5. Perdede F Basarsan " A Bareli " olur.
5. Perdede Bm Basarsan " Dm Bareli " olur.
aynen arkadaşa katılıyorum hem daha basit olu bareli olmayan parmakları hemen bi üste kaydırıveriosnz
ya kardeşim harikasin ya bişey sorcam em nin e nin bareli oldugunu nerden nasil ogrenicez soylersen sevinirim bulmaya calisiyorum yok bulamiyorum en azindan diger parcalar için..


Dumanyak' - 1.02.2012 11:41:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır  - AKOR
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde pro_gitar yazmıştı:
Ritim şu:
AAYKAY
:D valla yazık ya, gitar hakkında en ufak bilgin yok konuşuyorsun =))


qaryzmaa - 1.02.2012 11:25:47

Demolar - İşte Gidiyorum(Yorumlarınızı bekliyorum :) )
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Emree1997 yazmıştı:
klasik gitar olduğundan emin misin ? :D
Klasik Gitar tabi onudamı anlayamıyosun :D


quitar_ibrahim - 1.02.2012 11:23:45

Sayfalar:  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [ 3989 ]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996] 

Anket
soLoRoCker soruyor:
Metallicanın kahramanı sizce hangisi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.