Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [ 3986 ]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:
beyler yanlış orjinali bende yakın zamanda paylaşıcam saygılar...
peki senin nasıl ve kaçıncı perdeden başlıyor?


yokedici - 1.02.2012 23:19:04

Demolar - Sevdim Seni Bir Kere(Cover)
Arpej i Herhangibir düzene ve uygun yapmadım sanırım ondandır yorumun için çok teşekkürler .. :)


ShanRei - 1.02.2012 22:57:30

Demolar - Düş Sokağı-Sevdan Bir Ateş (Kesin Dinle Bence)- Akustik
Bas gitar da çalıyorum ama evde yok, akustikle yaptım bası da. Sağol kardeşim yorumun için.


apndXX - 1.02.2012 22:01:54

Demolar - Snn-Bilir mi??
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde bLuedncR yazmıştı:
Gitar kulağa hoş geliyor ama bu yoruma aşina olmadığımız için mi bilemiyorum farklı. eline sağlık.
Teşekkürler.. farklı olsun istedim tan gibi olamaz tabiki ne yapsamda.. :)


Si41 - 1.02.2012 21:32:14

Akor|Tab|Söz|Nota - System Of A Down - Toxicty  - TAB
tebrik ediyorum çok güzel olmuş


SirronKcuhc - 1.02.2012 21:27:28

Akor|Tab|Söz|Nota - System Of A Down - Lonely Day  - AKOR
arpej pimami güzel bence


SirronKcuhc - 1.02.2012 21:23:13

Demolar - Düş Sokağı-Sevdan Bir Ateş (Kesin Dinle Bence)- Akustik
usta arkada bas gitar mı var yoksa akustikten mi veriyosunuz bası.. bide intro harbiden çok tatlı olmuş ben bu kadar güzel intro dinlemedim bu şarkı için :)..


adda2222 - 1.02.2012 21:03:27

Demolar - Snn-Bilir mi??
Gitar kulağa hoş geliyor ama bu yoruma aşina olmadığımız için mi bilemiyorum farklı. eline sağlık.


bLuedncR - 1.02.2012 21:01:45

Demolar - İstanbul`da Sonbahar (Amatör)
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ParoiSt yazmıştı:
cok beqendim aqzına eline saqlık
teşeküer ederim dstum


bLuedncR - 1.02.2012 20:55:50

Demolar - KAZIM KOYUNCU-KOYVERDUN GİTTUN BENİ
arpej hiç uymamış kardeşim ya farklı bir arpejle daha başarılı olur ve birazda yüksek ses lazım cok kısık.


quitar_ibrahim - 1.02.2012 20:25:40

Anketler - En sevdiğiniz yabancı erkek sanatçı hangisidir?
Cary Brothers.


_vettelist_ - 1.02.2012 20:11:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde 5ercan U. yazmıştı:
ritim ????
9/8 lik ritim olucak.


smdsd(SamedŞad) - 1.02.2012 19:54:14

Sayfalar:  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [ 3986 ]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993] 

Anket
sewimli_cocuqs soruyor:
Sizce Hangisi Daha Yetenekli?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.