Demolar - Düş Sokağı-Sevdan Bir Ateş (Kesin Dinle Bence)- Akustik
usta arkada bas gitar mı var yoksa akustikten mi veriyosunuz bası.. bide intro harbiden çok tatlı olmuş ben bu kadar güzel intro dinlemedim bu şarkı için :)..
Demolar - KAZIM KOYUNCU-KOYVERDUN GİTTUN BENİ
arpej hiç uymamış kardeşim ya farklı bir arpejle daha başarılı olur ve birazda yüksek ses lazım cok kısık.