Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [ 3990 ]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996]  [3997] 
süper bir parça


barisarak - 1.02.2012 11:11:05

Demolar - Ankara
Kayıt kalitesi güzel olsa çok güzel olmuş diyebilirdim..


Emree1997 - 1.02.2012 11:09:54

Demolar - İşte Gidiyorum(Yorumlarınızı bekliyorum :) )
klasik gitar olduğundan emin misin ? :D


Emree1997 - 1.02.2012 11:02:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  - TAB
Ellerine sağlık çok güzel.. :)


dumancıyız - 1.02.2012 10:55:30

Gitar güzelde ses bozmuş


Emree1997 - 1.02.2012 10:53:53

Demolar - İstanbul`da Sonbahar (Amatör)
teşekkür ederim ama gitarda hala çok yetersizim bu arada alpej pimamiam


bLuedncR - 1.02.2012 10:52:23

Demolar - The Calling-Could It Be Any Harder
31 Ocak 2012 Salı tarihinde tutku eren yazmıştı:
yine çok iyi bir çalışma :))
yine çok teşekkür ederim =)


emrektunca - 1.02.2012 09:58:51

Demolar - The Calling-Could It Be Any Harder
31 Ocak 2012 Salı tarihinde biolab yazmıştı:
Ağzına sağlık Adaş:)
sağol adaş =)


emrektunca - 1.02.2012 09:58:20

Demolar - kurşun
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ulascakan yazmıştı:
Mikrofon falan çok kötü. Kullandığınız mikrofonla bir yerlere gelmeniz zor olabilir. Size önerim bir ev stüdyosu kurun. Tutsa tutsa 400-500 TL tutar. Eğer bu yolda ilerlemek istiyorsanız bu parayı vermeyi göze alacaksınız.
imkanım olur olmaz eve stüdyoyu kuracağım, olumlu veya olumsuz yorumları mera ettim koymak istedim,teşekkürler yorum için


cck35 - 1.02.2012 06:07:54

Demolar - Bir kaç beden önce
olumlu veya olumsuz yorumlar...


cck35 - 1.02.2012 06:01:51

Demolar - kurşun
Mikrofon falan çok kötü. Kullandığınız mikrofonla bir yerlere gelmeniz zor olabilir. Size önerim bir ev stüdyosu kurun. Tutsa tutsa 400-500 TL tutar. Eğer bu yolda ilerlemek istiyorsanız bu parayı vermeyi göze alacaksınız.


ulascakan - 1.02.2012 05:59:26

güzel olmuş


cck35 - 1.02.2012 05:32:49

Sayfalar:  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [ 3990 ]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996]  [3997] 

Anket
yusufox soruyor:
Sahne,hobi,kayıt Sizce Hangisi Her 3ünüde En İyi Karşılar ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.