|
|
|
süper bir parça
barisarak - 1.02.2012 11:11:05
|
Demolar - Ankara
Kayıt kalitesi güzel olsa çok güzel olmuş diyebilirdim..
Emree1997 - 1.02.2012 11:09:54
|
Demolar - İşte Gidiyorum(Yorumlarınızı bekliyorum :) )
klasik gitar olduğundan emin misin ? :D
Emree1997 - 1.02.2012 11:02:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım - TAB
Ellerine sağlık çok güzel.. :)
dumancıyız - 1.02.2012 10:55:30
|
|
Gitar güzelde ses bozmuş
Emree1997 - 1.02.2012 10:53:53
|
Demolar - İstanbul`da Sonbahar (Amatör)
teşekkür ederim ama gitarda hala çok yetersizim bu arada alpej pimamiam
bLuedncR - 1.02.2012 10:52:23
|
Demolar - The Calling-Could It Be Any Harder
31 Ocak 2012 Salı tarihinde tutku eren yazmıştı: yine çok iyi bir çalışma :)) yine çok teşekkür ederim =)
emrektunca - 1.02.2012 09:58:51
|
Demolar - The Calling-Could It Be Any Harder
31 Ocak 2012 Salı tarihinde biolab yazmıştı: Ağzına sağlık Adaş:) sağol adaş =)
emrektunca - 1.02.2012 09:58:20
|
Demolar - kurşun
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ulascakan yazmıştı: Mikrofon falan çok kötü. Kullandığınız mikrofonla bir yerlere gelmeniz zor olabilir. Size önerim bir ev stüdyosu kurun. Tutsa tutsa 400-500 TL tutar. Eğer bu yolda ilerlemek istiyorsanız bu parayı vermeyi göze alacaksınız. imkanım olur olmaz eve stüdyoyu kuracağım, olumlu veya olumsuz yorumları mera ettim koymak istedim,teşekkürler yorum için
cck35 - 1.02.2012 06:07:54
|
Demolar - Bir kaç beden önce
olumlu veya olumsuz yorumlar...
cck35 - 1.02.2012 06:01:51
|
Demolar - kurşun
Mikrofon falan çok kötü. Kullandığınız mikrofonla bir yerlere gelmeniz zor olabilir. Size önerim bir ev stüdyosu kurun. Tutsa tutsa 400-500 TL tutar. Eğer bu yolda ilerlemek istiyorsanız bu parayı vermeyi göze alacaksınız.
ulascakan - 1.02.2012 05:59:26
|
|
güzel olmuş
cck35 - 1.02.2012 05:32:49
|
|
|