Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3976]  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [ 3983 ]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990] 
Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
baya hoş..


artest8 - 2.02.2012 15:01:18

hiç bir yerde yokkkkk


bay j - 2.02.2012 14:44:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
"/fck/editor/images/smiley/msn/sad_smile.gif" alt=""/>&nbsp;off &ccedil;ok mu zor iki kelime b&ouml;l&uuml;m&uuml;n&uuml;n orjinalı nasıl&nbsp;<br/>


gitaristrh - 2.02.2012 14:27:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
arpejini söyleyebilirmisiniz ya


desperado967 - 2.02.2012 14:18:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Celine Dion - My Heart Will Go On  ver 2 - AKOR
harika ötesi teşekkürler.


quitar_ibrahim - 2.02.2012 14:05:33

Demolar - Sevdan Bir Ateş Deneme
ne sesin belli oluo nede söylediklerin.


quitar_ibrahim - 2.02.2012 13:54:20

Cızırtı dışında herşey güzel tebrikler.


quitar_ibrahim - 2.02.2012 13:52:21

Herşey güzelde kardeşim kayıdını net ses veren bir programda yap..Gitarınada sesinede yazık.


quitar_ibrahim - 2.02.2012 13:50:56

Demolar - KAZIM KOYUNCU-KOYVERDUN GİTTUN BENİ
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde by_suskun67 yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
arpej hiç uymamış kardeşim ya farklı bir arpejle daha başarılı olur ve birazda yüksek ses lazım cok kısık.
eyw kardesm yınede mıkrofon alnca duzelceqnı umuyrm sesn bırz duznlemeye calıstm sadece sarkıyı okadar yanı.
Kardeşim daha iyisi olcaktır eminim iyi çalışmalar ;)


quitar_ibrahim - 2.02.2012 13:44:36

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
çooooookkkkkkk güzel ;)


rogueee - 2.02.2012 13:27:38

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde hacker27cw yazmıştı:
Bir bayan sesi ile dinlemek farklı ama güzel olmuş emeğine sağlık.)
teşekkür ederim ;)


rogueee - 2.02.2012 13:17:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Beni Aşka İnandır  - SÖZ
cok güzel şarkı da akorları lazım


souldealer - 2.02.2012 13:07:55

Sayfalar:  [3976]  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [ 3983 ]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990] 

Anket
esra zeynep soruyor:
Rockson Sizce Nasıl Bir Gitar?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.