|
|
Anketler - Sizce Bass Gitar Öğrenmek İçin Önce Klasik Gitar Eğitimi Almak Gerekir mi?
Bence önce klasik gitar eğitimi almak yararlı olabilir. En azından bilgin olur ve daha hızlı ilerlersin
buz^_^prensesi - 2.02.2012 21:29:43
|
Demolar - ikimizin yerine
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde artest8 yazmıştı:
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: eskiden dinledigim kayıtlarına göre gelişme var tebrik ederim senkron daha iyi olmuş ama sarkıyı sesine transpoze etmemişssin biraz zorlamış detonler oluşmuş sesine göre ayarlayıp çalarsan eminim güzel birşeyler olacak başarılar ;) saol yorumun için :) ya trasnpoze yapsam da bende deton olur heralde sorun ses de gibi :) şimdi sarkıyı sesine göre ayarla dedigim en tizlere cıktıgın yerde bile zorlanmadan soyleyebilecegin bir tondan bahsediyorum olmazsın güven kendine ;)
emrektunca - 2.02.2012 21:26:30
|
Anketler - Mor ve Ötesi grubundan kimi sempatik buluyorsunuz?
Harun Tekin sahnede çok ruhsuz değil mi yoksa sadece bana mı öyle geldi?
buz^_^prensesi - 2.02.2012 21:24:22
|
arkadaşlar ses konusunda yüksek sesle televizyon ve benzeri bi yerden yüksek sesle müzik açıp aynı şekilde söylemeye çalışın taaki kendi sesinizi neredeyse duyamayacak halde şarkıyı bozmadan kusursuz söyleyene kadar deneyin farkediceksiniz zamanla tabi hemen olmaz.. bide kendi ses tonunuza yakın şarkılar seçin zorlanmayacağınız şarkılar
sea_gitarist_19 - 2.02.2012 21:24:10
|
Demolar - Murat Dalkılıç-MERHABA MERHABA
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde artest8 yazmıştı: çok güzel gerçekten .. teşekkür ederim sagol =)
emrektunca - 2.02.2012 21:19:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Masal Perisi - AKOR
nakaratta akorlar biraz fazla olmuş sanki
bertuq67 - 2.02.2012 21:06:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Selvi Boylum Al Yazmalım - TAB
0--8-7-8-5--5-1-5-3 başta bence buradan sonra -1-3-0 olmasi lazim.
Phantso - 2.02.2012 21:00:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Ara İhtiyacım Var Sana - AKOR
arkdaşlar arpeji ney bunun ya :/
oguzhan kıcalı - 2.02.2012 20:49:10
|
|
dike çıkmak için bağırmam gerek gecenin bi vakti bağıramadım.
bLuedncR - 2.02.2012 20:49:00
|
|
güzel beğendim ses fena değil yorum güzel gitar sade kalmış ikinci bi gitarla süslemeye destek yapılabilirmiş...
sea_gitarist_19 - 2.02.2012 20:41:32
|
|
güzel olmuş ama biraz çıkman lazımdı
Yns3mr3 - 2.02.2012 20:38:11
|
|
Çok güzel be
Yns3mr3 - 2.02.2012 20:36:13
|
|
|